| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 雨過天晴也=] |
分類: 未分類 |
今日一朝早老婆又叫我起身LU~
嘻嘻~
每日聽極都係咁好聽唔厭既,~
奇怪啵~XD
之後點知傾完又累得滯訓返-0-"
ZzZzZzZzZ
死啦,,,~~~~遲大到!!!
沖牙!!!
返工牙-0-"
之後sd個信息比老婆之後就返工lu
比老婆鬧反而越鬧越開心添,哈哈
老婆緊張我ma=]
haha,
幾驚你唔緊張我哇,衰人丫
之後去銀行~
同老婆sd信息lu~
你個衰婆牙,成日都唔食野!!
要人地擔心真可惡牙!
要諗下點泡制你先得,卡卡~
之後返工好多客牙,,,
淨係試鞋= =
無個買既,
6點先食飯..
之後返貨整完諗住去探老婆你啦,,,點知..
唉..
唔開心唔開心也老婆><
呢排成日都同你嘈,,唔開心也~
我都唔要咁,
哈,好彩而家無事好返lu,放工同老婆傾電電,終於可以傾啦,卡卡,,傾到好累也
死衰婆,淨係記得袋唔記得老公啦!!!!衰人哇,-3-
好累唔打lu,見好耐無打氹下你啦>3<
老婆仔哇~姐係你牙陳慧娟~
我永遠愛你也=]"攬住你教教豬先得,haha
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 57 | »
|