5月27日~(245日)
今日朝早又有個愛心既[奪命追魂CALL]牙,呵呵~
講下炸,係我心愛既老婆MORNING CALL先岩XD
傾完老婆返學LU
之後同老婆SMS左一陣
差D訓著左-0-
頂唔順訓過.
之後個衰婆竟然11點9先打比我-0-"
11點MA.
豬-0-"
洗完白白之後就無時間整野食就返工了-0-
好肚餓牙.
哈.
不過可以同老婆傾到陣=D
好野,我要爭分奪秒霸住你牙XD
呵呵呵
無人可以搶走你的^^
對老婆好有信心牙=]
過咩係JACK?
無講我知既衰婆牙.\./.???哼哼
粒飛知好痛牙-0-如果有人呵返就好啦
幾時先好返牙..
我要同老婆傾傾傾牙=D
要個好鍾意講野既人唔講野好慘牙MA
返到工已經有好多貨返左了
呵呵.好彩咁早返,今晚又可以見到你了^.^
我既心肝小寶貝~
陳師奶牙陳師奶~
哈哈,你恨左呢個名好耐牙呢XD?
返工扮買野飲,上左去買包拿拿臨食左XD再買野飲落去返工
呵呵呵
醫到丁丁啦-0-
個包成10蚊雞-0-
3啖無左-0-
唔化算牙下.,
應該買個一米法國長面包MA XD哈哈
今日見到的,好似15蚊定25蚊XD應該夠我擋到5點既XD
之後上貨牙.
偷雞唔CHECK SIZE XD
呢D你都唔知啦-0-"
要諗返先知,
見到老婆總係好快要走要收線咁/.\
無時間同你分享..
好想同你傾牙老婆=]
好多野好多野都想講牙
但你總係令我著迷A.A
唔知邊度呢,哈哈XD
應該唔係個樣掛XD
上完之後要拍倉了.
因而一田日就到.
一日姐係以前既西武同西田囉,蠢!!!
老婆牙
我好想同你買情侶野添,唔知點解呢?
哈哈.
好想見到你個傻瓜成日笑笑笑,
5點幾六點啦,
個肥婆KOEY都係唔食野- -
你減肥還減肥牙.
阻住老兄食野!!!大膽
你唔食我邊有得食牙,!!!
成日係度嗲聲嗲氣走埋黎- -"聽見火都黎埋
到我食飯飯啦.
呵呵.
可以聽到老婆把聲我就已經覺得好幸福LU=D
因為我擁有你了=]
有你既每天都會係HAPPY DAY牙~
返到屋企唔傾住LU.,
唔知你做咩呢?
我要拿拿臨炒飯牙.
下次炒埋比你食牙.
好好味嫁,
哈哈,我扮大師傅係度[泡]鍋
次次都無左大半既飯XD跌左係地下XD
今次好勁牙,無囉,
真係天才牙我XD
但我想食老婆煮既野多D囉,
唔知老婆會唔會再整比我食呢=D
下次唔會再唔食嫁啦,
我會同你吃光光的XD用普通話讀牙~
之後返工LU.
部電話HAND左.
唔知仲返幾多分鐘所以跑返去啦.
遲左到.要成個星期無得出去食飯牙=3="
咩都可以無.,
除左老婆,家人,同食!!係唔得囉.\./.!!!
食好重要嫁MA !!!
人權黎嫁!!!哼
返去再汁過個倉
好快到9點出去埋數了.
又見到上次個女仔,
煩佢隻錶邊度買啦
好令牙~
唔知幾錢呢
好想要.
之後收工搵老婆=]
係火車站見到D同事仔~
搭小巴既時候同老婆傾電話
佢係度唱歌= ="
嘩.難聽到牙-0-"
但好可愛牙你XD山姑XD
老婆唔陪我食糖水-3-
死懶鬼也-0-"
又唔比我買糠水.話慳錢啵=]
呵呵.
為我著想就不如XD ..嘻嘻嘻.
搬黎我屋企,
唔洗成日去搵你一年唔知慳幾多添XD
拿拿拿,電話費慳返幾千啦
車錢又唔止啦
見你時間又可以多D啦
又可以錫你多D.
成日可以攬住你添,正牙XD
好舒服牙XD
流曬口水了XD
之後..上去搵老婆比返D見工表佢囉之後.唔講XD
走LU..
落到吉吉島個衰婆先記得老婆有野要比我=0=
麻煩牙你-.-"
又上返去啦XD
哈哈.
我有心嫁,特登扮傻嫁.
唔係點可以見你耐D啵,
BABY~,嘻嘻^^
好令牙~
錫曬你牙,老婆仔~
我會好好保存嫁~
要過膠先=D
我地遲下買相簿一次曬曬我地D相姐,HAHA
之後真係走LU
唔捨得你啊.
傾多陣老婆累了趕佢隻豬仔去訓教XD
豬你是一隻豬XD
今日有歌牙~
好無聽呢XD,哈哈
同你果D唔同= ="
12點左右返到去=]而家去食飯飯食西瓜飲湯沖涼訓教教豬LU
聽日返12點3,10點九叫我也,打令~
好期待聽日啊~
我會每日打日記.記得同老婆你每日既美好回憶牙=D呵呵呵
老婆你都要啊,早抖啦你,懶訓豬
|