幸福中的建b~
我愛老婆一生一世>3<
建 2oVe 娟 =]老婆我愛你哇"""
chankin1217
暱稱: 建~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近排陪你少左,對唔住牙...
點解會咁
我幸福?其實我一D都唔...
又病了..
唉..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


老婆又去左旅行也>3<唔帶埋老公去..嗚. 鬱悶 分類: 未分類

 琴晚靜雞雞咁放工去左搵老婆比個驚喜佢也,買左龍鬚糖也=]

係佢門口先打比佢話佢知,呵呵,諗住可以一齊食糖水啊,,點知...

無得出街,嗚嗚,十萬個唔開心牙!!!!

>3<

扁咀牙老婆好衰嫁><

今日老婆要六點起身啊,,慘慘.

好彩唔係叫我叫佢起身姐XD咁我就好慘慘.

佢7點幾打比我,陪佢傾到到羅湖就被迫要收線啦T^T

一路順風牙>3<

小心小心,唔比昅仔牙!!!

之後訓過,,

點知8點幾-  -澤鋒打黎比我叫我釣魚-  -

傾一陣唔去..再訓...

點知-  -又有人打黎-   -...丫亦..

媽的,,,我要訓教牙!!!!

之後今日5分好准時打卡,哈哈

咁都唔遲我真係勁XD

返工掛住你,,,

呵呵

SD錯野比老婆,你實亂諗啦,,,真係無野嫁...

之後繼續玩啦XD哈哈,爆你信息也.

超掛住你牙,,食飯無得同你鬥咀-3-"

呵呵...好無癮XD

我發覺自己好鍾意食飯同你鬥咀XD,哈哈

等等等...4點先開單,幾驚開唔到嫁- -

成日都好黑仔,...

放工啦=D去左無印睇筆,買左兩包朱古力

好想好想打比老婆你牙..無人聽..想留言都唔比>3<

仲有2日牙,,我點算點算好牙,,,好難過啊,,,老婆=D

你對我真的好重要啊,,>3<

錫曬你啊>3<豬

之後去左walker探丫pat送左包朱古力比佢,同睇下幾時拎得返電話,,又要等幾日- -唉,,,好啖...

之後打比永鍵仔傾到返屋企,,

家姐唔開心啊-3-"

無煩佢,,,睇左陣卡通就訓了=D

訓之前偷偷地黎啖你先:D