琴晚靜雞雞咁放工去左搵老婆比個驚喜佢也,買左龍鬚糖也=]
係佢門口先打比佢話佢知,呵呵,諗住可以一齊食糖水啊,,點知...
無得出街,嗚嗚,十萬個唔開心牙!!!!
>3<
扁咀牙老婆好衰嫁><
今日老婆要六點起身啊,,慘慘.
好彩唔係叫我叫佢起身姐XD咁我就好慘慘.
佢7點幾打比我,陪佢傾到到羅湖就被迫要收線啦T^T
一路順風牙>3<
小心小心,唔比昅仔牙!!!
之後訓過,,
點知8點幾- -澤鋒打黎比我叫我釣魚- -
傾一陣唔去..再訓...
點知- -又有人打黎- -...丫亦..
媽的,,,我要訓教牙!!!!
之後今日5分好准時打卡,哈哈
咁都唔遲我真係勁XD
返工掛住你,,,
呵呵
SD錯野比老婆,你實亂諗啦,,,真係無野嫁...
之後繼續玩啦XD哈哈,爆你信息也.
超掛住你牙,,食飯無得同你鬥咀-3-"
呵呵...好無癮XD
我發覺自己好鍾意食飯同你鬥咀XD,哈哈
等等等...4點先開單,幾驚開唔到嫁- -
成日都好黑仔,...
放工啦=D去左無印睇筆,買左兩包朱古力
好想好想打比老婆你牙..無人聽..想留言都唔比>3<
仲有2日牙,,我點算點算好牙,,,好難過啊,,,老婆=D
你對我真的好重要啊,,>3<
錫曬你啊>3<豬
之後去左walker探丫pat送左包朱古力比佢,同睇下幾時拎得返電話,,又要等幾日- -唉,,,好啖...
之後打比永鍵仔傾到返屋企,,
家姐唔開心啊-3-"
無煩佢,,,睇左陣卡通就訓了=D
訓之前偷偷地黎啖你先:D
|