6月25日~放假~278日~
今朝同老婆教教豬~
各自各家教教豬-3-
我都想係一齊牙!!魚..
7點幾叫佢起身囉,
話8號風球個白痴即刻笑到傻左
比你笑死=D
太得意了~仲話要講返比其他人知
之後再齊齊教教豬~呵呵呵
一起身就見到個衰婆D信息,變態XD
之後傾電話啦~
成日呃我-3-既D時間-0-"
衰婆牙~
之後同佢講數,2點半同1點半黎我屋企XD
哈哈,
你終於肯2點啦咩~
建建獲得全面贏利,卡卡~
娟娟BABY~
下次加油啦你,哈哈
之後2點見去左食野,傾牙奕既野囉
原本好好地.
食野又催住曬,唉..
>3<
好衰牙!!
又比面色人地睇既.
發脾氣了.
對不起了..又弄哭你了.
不過改一下好嗎/3\
我當然也會
老婆話十點要返去我仲以上你發脾氣先咁講,
後尾先知因而屋企唔比.
下次話我知MA=]
老公好蠢唔知牙>3<
下次話我知先牙
一定會好乖仔應承你姐,呵呵~
護花使者黎啦XD今次朵花真大朵哇XD
之後去左西九龍睇到勁多人溜冰- -"
原本既溜冰節目算了..
有個人柒到無朋友玩PUNK- -"
嘔死.真係不知所謂~
哼哼哼!
個衰婆係度昅仔囉,激死我囉...
之後買左個爆谷比老婆吃,呵呵呵
仲有雜果西米冰<~老婆仔既>3<
我就要芒果沙冰,好味牙~(不過老婆既口水仲好味好多添)
不過個口就-0-"嘔XD
之後發覺無去櫃員機拎錢- -"比老婆鬧了-3-
只好扮傻仔XD
3點去左地鐵站櫃員錢拎錢錢牙!
拎左2百蚊XD
至慳既一日,呵呵呵
睇返老婆用電棒電攣琴日影既相
好卡哇兒牙>3<即刻啜返老婆一啖呢,呵呵呵
之後去左食名將壽司牙~
呵呵,兩個人食左25碟/3\有2碟芝麻八爪魚啦,1碟三文魚啦,2碟粟米沙拉啦,1碟海晢啦,2碟中華沙拉啦~2碟蟹子啦~
2碟尤魚啦~3碟螺肉啦~3碟北奇背啦~,4碟唔知咩黎- -2碟蟹柳,仲有一碟都係唔知咩XD囉
下次要30牙!
之後去左行街街~
又返個行銀機,呵呵,想鎖我D錢,哈哈,話咁易咩XD
仲有睇到個細水機好得意牙=V=
再睇埋D駁髮
好想老婆電攣同駁長添,哈哈
又去左大便XD
之後見到個占卜好想問下我同老婆可唔可以永遠一齊啊,卡卡
幫我生返幾打豬仔添XD
之後返去睇人溜冰囉,影相囉,
講返石能出國,
老婆又哭了,,心好痛,傻妹,~
唔去了,人地都未肯定,
本黎都驚.都有D唔想去了.
又捨不得你.
唉啊.
好想打泰拳啊~
買野買野買野XD
打包送埋你返黎我屋企也,XD
之後今日好早要送老婆返去LU,,
'係車度.
老婆-0-"
令我O嘴了,哈哈,
>3<之後送完當局有GOOD BYE KISS啦XD
正~,返家LU
PS:老婆只有你~陳慧娟=]"
永遠只愛你~巴古巴古~=D
|