今日心情好一般~~吾知可以點形容~~反正吾系好好又吾系好差甘la~~
其實今朝聽到個個消息好開心ga ~不過自己諗真D又好似無乜可能甘ga~~我比距嘎印像可以咩?
但系我覺得由琴晚開始一直都系我主動穩距ga 哦~~~
不過而家先過佐一二日嗟~~比D時間人地了解我la~~起碼我知距系琴晚我地兩個當中距揀中佐我我已經滿足ga ~~la
吾可以甘心急嘎先識佐人地個一日,呵呵~~~
希望可以系個好嘎開始同埋可以有個好好嘎結局~~~
ps:好希望今年ga聖誕同生日都可以有個人陪我過~~~好多年無人同我過la~~~就算系舊年系同距一齊過,不過人地系同住靜子過嘎,我地只系一齊玩甘過嗟~~~希望我嘎願望會成真~~~送走衰運嘎舊年~~迎接一個好好嘎新一年
|