MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

My BLoG___豬頭記
chanp0606
暱稱: 陳豬頭
性別: 女
國家: 澳門
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
一係5打..一打就打d激...
攰....
反學了~~~
畢業旅行...
校運會....
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 231
今日人氣: 2
累積人氣: 3741
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 11 日  星期日   晴天


放假la...... 愉快 分類: 未分類

hello.....everybody~~~放假lu....

  今日係放假ge第一日,5知點解,以往都好enjoy le段寒假ge生活,但係今年5同感覺lu,反而今年好想反學呢...點

解le??kaka~~因為有高2(17)班ge同學仔ma,即使反去係上堂都好想反去,好想同佢地一齊a....1月17號反去攞

成績表,有d擔心呢,立幾我林應該一定炒嫁la,但係電腦就5知na,唉........代數~~~衰考試呢,之前測驗ge成績都

幾好嫁ma,點知考試哥日d狀態5好掂,唉~~~本身仲林住今段ge代數係成績表上有好大機會可以有8字頭嫁ma,但

係而家好難講lu,唉...星期6哥朝考代數,我星期五哥日仲同左boss地係小泉到studying,仲要係我教佢地ge tim,

反而到考試ge時候,我竟然5記得曬呢,唉.........不過算數na,考完反課室ge時候,問反vana地每一個,問佢地識5

識,佢地都話識,咁我都幾開心ge,而且我問"小精蟲"個屎忽鬼識5識,連佢都答我識,我問佢會5會合格,佢仲要話應

該會合格,嘩~~~~~~~~~~~~雖然佢話應該,即使一切都係未知知數,但係佢個口講出黎話應該會合格已經開心死

我lo,證明我教佢地都無白費ge.....最後問哥個係boss,我問佢識5識,佢都話識,跟住我有d down ge感覺同佢講

話我5識,之後佢個表情超級搞笑,笑死我同黑妹lo,雖然我le份代數卷考得5係好掂,有d 5係咁開心但係vana地個

個都話識,我已經開心反曬lu...kaka~~~~~我d成績就5想講lu,做卷全部都衰係d白痴野到,唉~~~真係超無奈呢,

不過希望我英文d選擇答案要岩a,因為如果我錯係5止我一個人錯嫁,我5想做左千古罪人a......沉晚,with a君

and陳嘉瑩去左"東昇"十下十下,一路食一路吹水,食左成兩個中,之後轉移地點去左"龍m"吹水,見到好多人係到

溫習呢,之後吹到11點8左右就走lu,a君話驚無巴士撘wo,之後我陪佢地等la,等左一陣......佢地上左車車我都行

反屋企lu........

2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


考試na!!!! 開心 分類: 未分類

加油a~~~~~~~

  everyboby.....are you already??????聽日開始就要考試na,第2段ge考試由我地班主住哥科打頭陣....無錯,就係語文

na,之後就係立幾,歷史and電腦,英文,地理,代數,le幾日會係反學之中過得最快ge....不過都係最難過ge~~~答應了le個禮

拜有一半ge日子晏就都會出黎溫習,當然係同高2(17)班ge fd仔出黎溫na....考試豬頭我最擔心ge就係立幾,我聽左書都

係5識呢.....5知點算好,除左立幾之外,就無乜好擔心ge科目la,反而,我最擔心ge 5係自己呢,係boss地呢,今段ge成績係佔

重d分嫁ma,我怕佢地5掂na....啋啋啋....5會ge!!!!高2(17)班ge同學仔個個都只係懶,5係蠢....而且佢地上一次代數test到,

雖然仲係fail左,但係有d測到50幾分,已經係好大ge進步,而且仲係靠自己ge實力去拎ge 50幾分,簡直係超捧的.....le個星

期ge考試,高2(17)班ge同學仔要加油na,你地一定得嫁,If you think you can,you can ma!!!只要你地5好le絃日心絲絲

去打機就得嫁la,機幾時都有得打嫁na,d機鋪5會汁笠嫁ma,so le幾日everybody就忍下手la,專心d,乖乖地咁溫習,考完

個試再打都得na,到時話知你地打機定打交la!!!!!!le個考試點都要考好佢na.....

 考試na....加油a!!!!

2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


聖誕la~~~ 開心 分類: 未分類

Everboby......Merry Chritmas

  hehe~~~咁多位,le幾日超級難捱ge測驗日終於捱過la!!!!le幾日天天都測驗,5係測le科就測哥科,真係悶悶

呢,Tuesday無反學呢,because.....sunday哥日6點4就起左身la(我平時反學都係6點半先起身炸)不過never

mind la,因為哥日係一年一度ge公益金百萬行同埋元老盃呢,哥日d手風一d都5好,我同a杏d手風真係.........差

到無輪a,一拋捧就掉捧,真係激到我豬頭咁a,我本身已經夠豬嫁la~~~真係a........不過算la,之後一直行,行到去

童軍哥到,everyone都踏得超大力,band隊又吹得勁大聲,無計la,鬼叫童軍d人係我地c兄c姐咩,a sir又係哥到,我

地去到童軍到,with桔妹一齊"敬禮"呢,超棒的.......大佬仲話我地好野a.......過左童軍就到教業la,我地當然5會

比佢地睇死la,我地踏得比係童軍ge時候仲高,本身已經同前面有一大段距離嫁la,不過我地仲要行得好慢,比佢地

見識下我地3排儀仗,一共15個人ge威力呢,佢地一直都想搞儀仗隊,但係一直都5係我地ge對手ma,so.......今次

出左d新ge c妹仔,佢地好叻a,無係其他樂團面前失手a,so great~~~之後晏就又有場元老盃,行到隻腳腫曬,本身

係林住星期一5反ge,不過我以為星期二有測驗,so頂梗上,星期一哥日真係超痛,行都超痛呢,係腫曬,起碼腫左一

倍lo,哥晚反到屋企,除鞋.....嘩~~~~~比我朝早著鞋哥時仲辛苦,隻腳腫到豬蹄咁lo,so第2日就決定5反學la~~~~

不過我而家好反曬la!!!!!!!!!

咁多位,Merry chritmas la,親le幾日好好咁放鬆下na!!!!!

2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


激死我la..... 忿怒 分類: 未分類

激死我la......

  前幾日部電腦神左,之後星期3先醒反,沉晚林住得閑就打日記ge,不過沉晚整個地理整左成晚,由5點對住部電腦

對到11點,足足對左6粒中,整完先去沖涼,坐左係到足足6個中,無行開過,連飯都無食,唉~~~,整完起身去沖涼ge

時候,不但止坐到pat pat痛,d骨仲好似要斷咁,咯咯聲.....今日晏就,反左正校練習,原來佢地今日要夾band呢,6點

幾,a sir出黎夾band lu,都係夾反之前d圖形,之後我就睇la,頂...............band隊到,有一半都係新人lo,唉~~~~

教到我超想發脾氣lo,每行一個圖案都要專登停一陣,佢汁反好d位,都算la,之前不論全部都係舊人都係要咁做,都

習慣了,不過,最嬲ge係,d新人5識行圖形我5怪佢la,不過,佢地連步都5識踏lo,無錯,邊一個人一入黎就識得踏步先

得假,我亦都無怪佢bo,亦都一路跟住佢行,教佢踏,但係佢真係5知想點lo,我用手指指住佢隻腳,話佢踏錯叫佢踏

反岩,仲要我係佢旁邊不停咁叫"左,左,左右左!"lo,佢都仲load 5到lo,唉~~~~我仲要不停叫左好內,又要叫得大

聲wo,叫得細聲一早就比佢地d音樂蓋過曬lo,我叫佢又踏左錯,我5叫佢都踏錯哥一下先激氣呢,前幾日把聲5多

掂,係le兩日先好反lo,今日真係...把聲最好ge一日lo,我岩岩仲要叫得咁大聲,頂~~~~我係第一條line到叫,連最

遠行第四條line d人都話聽到我叫lo,頂......叫完之後,把聲超級沙曬lo,個喉嚨超超超超超超超........級辛苦呢

~~~~~

2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天


高二(17)班~~C.C.S隊 開心 分類: 未分類

kaka~~~~~你們帥呆la.....

  對5住a,咁多位,咁內無打qooza,而家打反下.....

  le幾個星期都發生d 5係咁開心ge事,豬頭ge成績表炒左立幾同電腦

呢....=3=''......之後林去BBQ前又發生左d超超超超超級unhappy ge事,不過係le到

我都要thx反boss,哥時佢已經要車咁多野去,仲肯幫我車d汽水,真係好多謝佢,哥一

刻真係覺得佢個頭上面有光芒嫁!!!kaka~~~~跟住le幾日都發生左d事,仲係廁所喊左

成堂之後親愛的黎搵我,又喊左好內....唉~~~~~至於係咩事就5想再講la,費事d人因

間又要無la  la鬧我a,不過,今日終於有事開心d ge事la,錯.....應該係話超開心先岩,

今日ge愛校盃到我地班la,我地班對9班,9班我5識人,so事前5知佢地勁5勁,跟住,4點

10我同黑妹就落左去霸位睇la,boss就早左成堂第8節落去熱身,5點3,開始la.....開

始左無內就比9班入左一球,打左一陣,我地個個都話佢地太緊張la,之前d默契都無

曬,JB都發揮5到a,佢地個個都好緊張,打打下,9班哥個10號仔5知講左句咩,咁岩比

boss聽到,boss就話"你講咩a!!"有d惡的,不過最後都無事,我地入一球佢地又入反一

球,真係超激氣lo,上半場完左,我地差6分,下半場la,5知係米因為個個都打開左個人

呢,無咁緊張呢,一路追反上黎,我地終於處於上風la,hehe~~~~最多ge時候,同9班相

差13分呢,超捧的.....最後我地班贏左9班!!!!boss同a joe都打足全場,超勁勁勁勁勁

勁...................a,比n咁多good good你地a!!!!!之後ge比賽都要加油唷~~~~

高二(17)班ge C.C.S.隊,你地真係超超超超超超......級勁a,你們真是帥呆la!!!!