| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
放假la......  |
分類: 未分類 |
hello.....everybody~~~放假lu....
今日係放假ge第一日,5知點解,以往都好enjoy le段寒假ge生活,但係今年5同感覺lu,反而今年好想反學呢...點
解le??kaka~~因為有高2(17)班ge同學仔ma,即使反去係上堂都好想反去,好想同佢地一齊a....1月17號反去攞
成績表,有d擔心呢,立幾我林應該一定炒嫁la,但係電腦就5知na,唉........代數~~~衰考試呢,之前測驗ge成績都
幾好嫁ma,點知考試哥日d狀態5好掂,唉~~~本身仲林住今段ge代數係成績表上有好大機會可以有8字頭嫁ma,但
係而家好難講lu,唉...星期6哥朝考代數,我星期五哥日仲同左boss地係小泉到studying,仲要係我教佢地ge tim,
反而到考試ge時候,我竟然5記得曬呢,唉.........不過算數na,考完反課室ge時候,問反vana地每一個,問佢地識5
識,佢地都話識,咁我都幾開心ge,而且我問"小精蟲"個屎忽鬼識5識,連佢都答我識,我問佢會5會合格,佢仲要話應
該會合格,嘩~~~~~~~~~~~~雖然佢話應該,即使一切都係未知知數,但係佢個口講出黎話應該會合格已經開心死
我lo,證明我教佢地都無白費ge.....最後問哥個係boss,我問佢識5識,佢都話識,跟住我有d down ge感覺同佢講
話我5識,之後佢個表情超級搞笑,笑死我同黑妹lo,雖然我le份代數卷考得5係好掂,有d 5係咁開心但係vana地個
個都話識,我已經開心反曬lu...kaka~~~~~我d成績就5想講lu,做卷全部都衰係d白痴野到,唉~~~真係超無奈呢,
不過希望我英文d選擇答案要岩a,因為如果我錯係5止我一個人錯嫁,我5想做左千古罪人a......沉晚,with a君
and陳嘉瑩去左"東昇"十下十下,一路食一路吹水,食左成兩個中,之後轉移地點去左"龍m"吹水,見到好多人係到
溫習呢,之後吹到11點8左右就走lu,a君話驚無巴士撘wo,之後我陪佢地等la,等左一陣......佢地上左車車我都行
反屋企lu........
|
2009 年 1 月 4 日 星期日  |
考試na!!!!  |
分類: 未分類 |
加油a~~~~~~~
everyboby.....are you already??????聽日開始就要考試na,第2段ge考試由我地班主住哥科打頭陣....無錯,就係語文
na,之後就係立幾,歷史and電腦,英文,地理,代數,le幾日會係反學之中過得最快ge....不過都係最難過ge~~~答應了le個禮
拜有一半ge日子晏就都會出黎溫習,當然係同高2(17)班ge fd仔出黎溫na....考試豬頭我最擔心ge就係立幾,我聽左書都
係5識呢.....5知點算好,除左立幾之外,就無乜好擔心ge科目la,反而,我最擔心ge 5係自己呢,係boss地呢,今段ge成績係佔
重d分嫁ma,我怕佢地5掂na....啋啋啋....5會ge!!!!高2(17)班ge同學仔個個都只係懶,5係蠢....而且佢地上一次代數test到,
雖然仲係fail左,但係有d測到50幾分,已經係好大ge進步,而且仲係靠自己ge實力去拎ge 50幾分,簡直係超捧的.....le個星
期ge考試,高2(17)班ge同學仔要加油na,你地一定得嫁,If you think you can,you can ma!!!只要你地5好le絃日心絲絲
去打機就得嫁la,機幾時都有得打嫁na,d機鋪5會汁笠嫁ma,so le幾日everybody就忍下手la,專心d,乖乖地咁溫習,考完
個試再打都得na,到時話知你地打機定打交la!!!!!!le個考試點都要考好佢na.....
考試na....加油a!!!! |
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
聖誕la~~~  |
分類: 未分類 |
Everboby......Merry Chritmas
hehe~~~咁多位,le幾日超級難捱ge測驗日終於捱過la!!!!le幾日天天都測驗,5係測le科就測哥科,真係悶悶
呢,Tuesday無反學呢,because.....sunday哥日6點4就起左身la(我平時反學都係6點半先起身炸)不過never
mind la,因為哥日係一年一度ge公益金百萬行同埋元老盃呢,哥日d手風一d都5好,我同a杏d手風真係.........差
到無輪a,一拋捧就掉捧,真係激到我豬頭咁a,我本身已經夠豬嫁la~~~真係a........不過算la,之後一直行,行到去
童軍哥到,everyone都踏得超大力,band隊又吹得勁大聲,無計la,鬼叫童軍d人係我地c兄c姐咩,a sir又係哥到,我
地去到童軍到,with桔妹一齊"敬禮"呢,超棒的.......大佬仲話我地好野a.......過左童軍就到教業la,我地當然5會
比佢地睇死la,我地踏得比係童軍ge時候仲高,本身已經同前面有一大段距離嫁la,不過我地仲要行得好慢,比佢地
見識下我地3排儀仗,一共15個人ge威力呢,佢地一直都想搞儀仗隊,但係一直都5係我地ge對手ma,so.......今次
出左d新ge c妹仔,佢地好叻a,無係其他樂團面前失手a,so great~~~之後晏就又有場元老盃,行到隻腳腫曬,本身
係林住星期一5反ge,不過我以為星期二有測驗,so頂梗上,星期一哥日真係超痛,行都超痛呢,係腫曬,起碼腫左一
倍lo,哥晚反到屋企,除鞋.....嘩~~~~~比我朝早著鞋哥時仲辛苦,隻腳腫到豬蹄咁lo,so第2日就決定5反學la~~~~
不過我而家好反曬la!!!!!!!!!
咁多位,Merry chritmas la,親le幾日好好咁放鬆下na!!!!! |
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
激死我la.....  |
分類: 未分類 |
激死我la......
前幾日部電腦神左,之後星期3先醒反,沉晚林住得閑就打日記ge,不過沉晚整個地理整左成晚,由5點對住部電腦
對到11點,足足對左6粒中,整完先去沖涼,坐左係到足足6個中,無行開過,連飯都無食,唉~~~,整完起身去沖涼ge
時候,不但止坐到pat pat痛,d骨仲好似要斷咁,咯咯聲.....今日晏就,反左正校練習,原來佢地今日要夾band呢,6點
幾,a sir出黎夾band lu,都係夾反之前d圖形,之後我就睇la,頂...............band隊到,有一半都係新人lo,唉~~~~
教到我超想發脾氣lo,每行一個圖案都要專登停一陣,佢汁反好d位,都算la,之前不論全部都係舊人都係要咁做,都
習慣了,不過,最嬲ge係,d新人5識行圖形我5怪佢la,不過,佢地連步都5識踏lo,無錯,邊一個人一入黎就識得踏步先
得假,我亦都無怪佢bo,亦都一路跟住佢行,教佢踏,但係佢真係5知想點lo,我用手指指住佢隻腳,話佢踏錯叫佢踏
反岩,仲要我係佢旁邊不停咁叫"左,左,左右左!"lo,佢都仲load 5到lo,唉~~~~我仲要不停叫左好內,又要叫得大
聲wo,叫得細聲一早就比佢地d音樂蓋過曬lo,我叫佢又踏左錯,我5叫佢都踏錯哥一下先激氣呢,前幾日把聲5多
掂,係le兩日先好反lo,今日真係...把聲最好ge一日lo,我岩岩仲要叫得咁大聲,頂~~~~我係第一條line到叫,連最
遠行第四條line d人都話聽到我叫lo,頂......叫完之後,把聲超級沙曬lo,個喉嚨超超超超超超超........級辛苦呢
~~~~~ |
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
高二(17)班~~C.C.S隊  |
分類: 未分類 |
kaka~~~~~你們帥呆la.....
對5住a,咁多位,咁內無打qooza,而家打反下.....
le幾個星期都發生d 5係咁開心ge事,豬頭ge成績表炒左立幾同電腦
呢....=3=''......之後林去BBQ前又發生左d超超超超超級unhappy ge事,不過係le到
我都要thx反boss,哥時佢已經要車咁多野去,仲肯幫我車d汽水,真係好多謝佢,哥一
刻真係覺得佢個頭上面有光芒嫁!!!kaka~~~~跟住le幾日都發生左d事,仲係廁所喊左
成堂之後親愛的黎搵我,又喊左好內....唉~~~~~至於係咩事就5想再講la,費事d人因
間又要無la la鬧我a,不過,今日終於有事開心d ge事la,錯.....應該係話超開心先岩,
今日ge愛校盃到我地班la,我地班對9班,9班我5識人,so事前5知佢地勁5勁,跟住,4點
10我同黑妹就落左去霸位睇la,boss就早左成堂第8節落去熱身,5點3,開始la.....開
始左無內就比9班入左一球,打左一陣,我地個個都話佢地太緊張la,之前d默契都無
曬,JB都發揮5到a,佢地個個都好緊張,打打下,9班哥個10號仔5知講左句咩,咁岩比
boss聽到,boss就話"你講咩a!!"有d惡的,不過最後都無事,我地入一球佢地又入反一
球,真係超激氣lo,上半場完左,我地差6分,下半場la,5知係米因為個個都打開左個人
呢,無咁緊張呢,一路追反上黎,我地終於處於上風la,hehe~~~~最多ge時候,同9班相
差13分呢,超捧的.....最後我地班贏左9班!!!!boss同a joe都打足全場,超勁勁勁勁勁
勁...................a,比n咁多good good你地a!!!!!之後ge比賽都要加油唷~~~~
高二(17)班ge C.C.S.隊,你地真係超超超超超超......級勁a,你們真是帥呆la!!!! |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|