| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
終於開la你.....  |
分類: 未分類 |
qooza終於開反lu....
qooza山左都好內lu,搞到le排想打日記ge時候,又無得打wo,今日本身太攰5想打,不過見佢開
反,就打下先,kaka~~~
前兩日,打8號風球,狠好呢....又賺左日假期,kaka!!!!!今日朝早食左個"火腿芝士包包",好好
好好好好好~~~~(n咁多個好)味,因為個包包無蕃茄,無青瓜,無好生ge生菜,無臭臭ge粟米,無
沙律醬....kaka~~~一個好"單純"ge包包....hehe~~~then.....today黎左個新同學,我地班好
多人都好似識佢...kaka~~不過我5識...hehe!!!好似話哥個女仔係由理科哥邊轉過黎嫁wo,個
樣都幾靚的!!今日親愛的要上實習...A班ge生活真係慘慘ing,一個星期要上兩堂實習,本身今日
係同親愛的食ge,佢上12點7哥堂,上到點3去食,不過比人發現左,佢話咁遲先食飯5好嫁,講左
一大輪,最後我輸左,sd左個msg比親愛的下星期請反佢食飯,then,lunch time,同佢去左"中華
面館"到食面面,都幾好味,不過一路食面就一路比人望住,仲比人笑我食面個樣好小朋友
tim...=3=~~~~食完lunch就反分校lu,反到去訓左1個中5夠就上堂la,分校個課室真係超級舒
服,so訓得超級"淋"lo,差5多上堂就醒左,呆下呆下咁,去左電腦室,上左成堂都未清醒反
lo,kaka~~岩岩,同左個肥sudy去左水塘跑步,2.......跑左半個圈已經想死lo,我5會再同sudy癲
嫁la,超攞命lo,我情願令曬我畢生ge積蓄去纖體都5要再咁a,真係發癲嫁....最痴線ge係,我竟
然會陪佢一齊癲le下先想死lo!!kaka~~~聽日星期6 lu,5知點解,我覺得係分校ge生活,除左超級
難頂ge立幾堂之外,其如ge時間都過得好快lo!!好快就上完一日咁,可能哥邊d生活自由d掛!!聽日
晏就,3點令反濠江練一練習,then,5點左右同a靚去鮑c高swimming,7點半反過正校搵埋sudy去
高m/龍m/...去溫代數,搵佢教我地,我林兩個中應該乜都溫曬la掛.....??????
P.S. 10月1號and 10月2號都有show出,1號夜晚仲有飯食tim!!!kaka~~~~
|
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
le幾日...  |
分類: 未分類 |
幾日無打qooza tim...
前日(星期2),同Lily坐校巴反濠江睇佢地練習,之後比左兩個新c妹渣捧練ma,點知我一拎完枝
捧比佢地,我就比人寸我lo,真係超無奈,而家d人真係超級大c姐lo,遲早我都要叫聲佢做c姐嫁
la,真係a,都5知而家邊個大d lo,你係我c姐定我係你c姐a??我有踩親你條尾a??真係超想
xxxxxxxx你lo,我教c妹點渣捧都關q你事,食屎la你,你好掂咩,我超....你交到野比我睇先好出
聲la,成條柴咁,自己d捧都轉5好,有咩本事去教人a??小心誤人子弟lo,比你去教其他c妹已經好
比面你嫁la,你d咁ge人,面係人地比ge,假係自己掉嫁lo,我已經比足面你嫁la,你仲要5知死
黎"辣"著我,5該你講野之前用下個大腦la,你大定我大a??比少少少少少少少權你5代表你係大
lo,你大極仲有我係到lo,5該,我勸你米再"辣"著我lo,如果5係我遲早推你出馬路lo!!之後林練完
又比我聽到某d c妹話轉捧轉到悶la wo,又迫我鬧佢地嫁lo,咁巴閉米轉lo,鬧完一輪就反home
la!!
yesterday,同左親愛的出大6,先陪左佢去cut頭髮(hehe~~佢剪左好似無剪咁!!)不過佢話剪
完仲now左wo,then,去左蓮花路哥到,去左電眼睫毛,電完佢又話我電得好睇過佢wo,kaka~~~
跟住去左行街街,買到一袋二袋咁(不過哥個係我姐,佢洗曬d錢係d 5見得光ge地方!!)hehe~~玩
到7點幾反屋企lu,因為已經洗曬d錢la,用左500蚊出大陸,嗚嗚~~今個月要捱面包la!!!!! =3=....
今日,d堂都上得幾快,不過數學5係好明tim....要比d心機先得lu!!中午同左親愛的去食余榮
記,then,食完就同親愛的and小閑地(佢地都係食余榮記)一齊行反去百佳買野飲!!then,今日要
上實習,5識做....上PE,要出去外圍跑圈,嗚~~~老人家,5跑得太多lo,攰到想死,放學放左d書係
gap駿到(因為紫菜{豬頭的班主任}話5比我地擺係課室)then就落大門口等lily lu,同佢坐校巴反
濠江,今日有好多新ge c妹反左黎,band隊地仲出左黎夾band tim,不過夾得5係好好(其實係好
差...)聽日再練過.....
P.S. 今個星期6係觀光塔下面哥到,有"火樹銀花嘉年華",好似夜晚7點開始a...... |

2008 年 9 月 8 日 星期一  |
好飽a....  |
分類: 未分類 |
今日ge lunch仲係個肚到.....
今日,遲左少少少少少少少....出門口,去到巴士站,7點哥班車車走左,算數la,等下一班,由開
頭巴士站得我一個等到7點2有一大班人,激死我,7點2先有車車,超級多人,多到想發脾氣a,激
死我....都係決定以後都要答7點哥班車車la,最憎同人迫嫁la,遲少少d人都多成倍ge,真係超激
氣,反到去去左飯堂買左枝價值4個半ge"Bonaqua"ge細水(無錯,細枝ge都要成4個半)then,反課
室,kaka~~星期6哥日放左本"地理實驗冊"係櫃桶,實驗下擺書係到怕5怕,結論係...5怕
ge,kaka~~~miss話就話5比擺但係都5理ge,跟住陪左現任隔離位落左飯堂買早餐,食完反上去
lu,一路都無乜野,上語文堂,oh~~~要做咩默劇a,魚....仲要有兩堂語文lo,第一堂叫5中我地組,
不過第二堂只係叫一組都叫中我地lo,魚~~~~之後做做下,紫菜(豬頭的班主任-容紫萊)話要教
我地做wo,佢仲要對住我做,搞到我係咁忍笑lo,超辛苦,上完兩堂語文,姐姐sd msg比我,問我放
幾點,then,上完PE,就同左姐姐去左食lunch la,佢渣c家車黎接我,kaka~~佢今次終於識得黎濠
江la,5係去左培華,亦都無去到三育a,kaka~~~上左車,姐姐問我食乜,我話咩都得,但係可5可
以5好食豬扒a??(因為反學le幾日哥兩日,lunch都係食同豬扒有關ge飯飯)then,姐姐話咁不如
食板前la??不過我話有位拍咩??最後,又去左和花亭,因為上星期姐姐想食哥d便當但係1~5先
有得食,今日去到,終於有得叫la,但姐姐話5知叫乜,最後都無叫,食到超級飽,係飽到想嘔哥隻
lo...食完之後去左右漢拎反副眼鏡,本身沉日已經有得拎嫁la,不過無去到,林住今日晏就先去
拎ge,拎完就反濠江lu,兩點5,時間岩岩岩岩....好,比代數miss早兩步入課室lo,上代數堂,做個
比心機聽書ge學生(因為5比心機就5得lu,天生就蠢過人,load得慢過人,上年就話有522幫我姐,
今年開始要靠自己lu,so要比心機)代數功課都識做,hehe~~上立幾lu,第一堂,kaka~~因為我d立
幾堂係星期1同星期3,so今日先上,第一堂教左d基本野,都ok ge,無功課,超好的,放學lu,汁左d
聽日要用反ge書放左係櫃桶到,就落左大門口等lily lu,又同lily迫校巴反濠江,果然,d反到去又
係5練習,只係想痴車坐ge人5係到,其他人就即刻坐得曬lu,反左去無內,沖涼反左黎,then,我同
左a杏去左惠康買反d乾糧放係我個櫃到,等我坐校車反黎之後肚餓可以食,kaka~~~之後,a莉
都反埋黎,菠蘿油同左a sir去左通利睇捧,oh~~~~ a sir訂左16枝細捧,不過無我地而家用開ge
le種lu,得反d長d ge,我地而家用開26吋(好似係吋),a sir買左d 30吋ge,a sir話le 16枝出公數
wo,希望百萬行出到wo,如果枝捧反左黎,我地試過ok ge,我地(我,lily and菠蘿油)都會私下買反
枝ge,買反枝屬於自己ge,只供私用ge捧,一枝都5係好貴姐,兩百蚊一枝,但係個捧袋就要令加
三百,即使係夾埋都係500蚊姐,如果咁ge,都算平嫁la,而家最緊要ge 5係肯5肯比錢買lo,而係
人地肯5肯做lo,如果廠商肯做ge,即使要1千蚊我都會考慮下買ge,而家仲要只係500蚊就有交
易la wo,仆都仆到去買lo......kaka~~~~今個星期3要出show唷!!除左上年之外,每年都有出
ge"火樹銀花嘉年華"係觀光塔,不過5知幾點bo,只係知係夜晚lo,有出show之餘又有煙花
睇,kaka~~~~超好的.......好想快d見到d新捧a,睇下有幾長同我地而家用ge差幾多,好似話差
成10 cm a,oh~~~咁米好難轉lo???緊張緊張...新捧可能會創多d新ge花式嫁!!超想d新捧快d黎
a..... |

2008 年 9 月 6 日 星期六  |
超眼訓....  |
分類: 未分類 |
今日超攰的.....去左超多地方
today,答7點哥班車車,反到去7點3,kaka~~沉晚11點先爬上床,遲左半個中訓已經超級眼訓
lu,不過都仲頂得順,反到去,oh!!!!課室鎖左門,嗚~~~then,落左飯堂到買枝水,上反去等左一陣,
終於有門口入lu,今日要上英文,地理and代數,除左英文之外,d堂都5難捱,都有好比心機咁聽
書,上完代數落左體育館大檢,kaka....一早知今日要大檢,so沉晚搵左全衣櫃最長哥條校裙出
黎,hehe~~都係岩岩掂膝頭炸,好彩哥時無拎埋le條去改姐,hehe~~~點知要檢埋指甲,oh!!!我打
左臘,係燈光下,哥d無知ge miss一定會以為我係查左指甲油ge,then,出到去大檢ge時候,我好
叻叻咁撐直曬d手指,等d手指指向天,咁d燈光就射落黎都5怕反光la,kaka....d miss真係以為
無野lo,kaka~~逃過一劫,如果5係星期1又要去級組長到捱鬧lu,放學lu,姐姐話黎車我wo,then
就係大門口等佢la,佢話十分中內到,點知過左十分中佢打比我,竟然問我"濠江分校係邊
到??"原來佢去左培華lo,超級弱智lo,佢話黎車我ge時候,我仲問佢"你識5識黎嫁??"佢仲話"氹
仔得一間濠江之ma?!我梗係識la!!你都傻ge!!"點知......唉~~~~d智商低ge人講ge野真係信5過
lo!!之後去左漁人碼頭ge"和花亭"食lunch,埋單373,then lily打比我叫我5好咁早反去!!傾完就同
左姐姐去"8隻胖",hehe~~~係哥到買左對nike,$599有8折,埋單479,then打左比lily同佢講我
今日5反去練lu,之後行完去左右漢換車(因為姐姐黎車我ge時候係渣c家車,去右漢換反部電單
車)換完車就去左佩眼鏡,kaka~~~陳豬頭要變身做4眼豬頭la,應該都幾特別,因為無乜"豬"係有
4隻眼ge,幫我驗眼哥個姨姨話我一邊150度一邊115度近視仲有d散光wo,之後選左個好搞笑
ge框框,姐姐話我戴左好搞"gap"wo,kaka~~佩完眼鏡就去左高士德SaSa,買完野又去左2字街
間ME到買3,買左3百幾,then去左美好睇野,睇5岩,之後去左Yellow到買反件冷3反學,then就渣
車反屋企lu,反到屋企,媽媽又5知買左d咩反黎,又係d"左定"ge野,之後就去左食飯,一路食一路
合眼訓的.....食完反屋企lu |

2008 年 9 月 5 日 星期五  |
習慣d.......  |
分類: 未分類 |
冇咁攰.....
沉晚,9點幾就off左,好乖咁反左入房,灘左係張床到睇"家好月圓",睇完就熄電視訓教lu!!
kaka~好彩沉日太攰la,對眼一早已經變左一條線lu,熄左電視5洗5分鐘就訓得著lu,點知,一訓
著無內,我現任隔離位同522都sd msg黎,oh~~~~then,覆完就訓反,一訓反又sd過黎,來來回回
幾次,oh~~~最後1次係11點,我已經醒左一大半la,不過我都迫自己訓反,咁朝,6點半就起左身
lu,10個字去左522屋企樓下,都係坐11個字哥班車,都係兩個字反到去,今日過得都5錯,都仲未
覺得煩,厭,悶ge,lunch time同左522去超群茶餐廳到食,都5差,價錢都差5多,5太貴,食到超
飽,then,就去左百佳買野飲,嗚~~~人地已經有兩日想飲維他奶la,但係5知點解百佳無得賣5凍
哥隻,魚~~~~之後又飲反密瓜豆奶la,仲買左包6蚊ge可樂糖!!hehe~~反到課室,5知點解超級眼
訓lo,哥時點4左右,之後就訓la,訓左差5多成個中,訓到塊面都有條痕,不過係分校到訓教都幾
舒服,kaka~~上電腦堂,好野,施miss教,不過頭兩段又教反vb,oh~~~~d咁難明ge野點解仲要教
a,我5想5合格a...放左學,同lily等校巴,校巴黎到就即刻衝上去,kaka~~~坐權哥車,架車坐滿曬
都未上曬d人,權哥叫田徑d人落車,比舞蹈d人上wo,佢話舞蹈d人就黎要比賽wo,不過完全無叫
過我地落車lo,搞完一輪,開車lu,同lily坐,傾傾下話分校d風氣(讀書哥隻)都5錯,5似得正校咁,係
分校讀開哥d全部都係乖乖的,跟住lily話乜我地好曳咩??我話,根本就無乖過!!kaka~~笑死.....
終於反到濠江lu,沉日有幾個話要入儀仗,今日都有黎,練a練,同佢地講左好多儀仗ge野,佢地話
會比心機練落去嫁wo...聽日星期6,大檢,oh~~~,怕怕的.....比人捉到好樣衰嫁,企係個台到比
人捉,2.............去搵條長d ge裙先,聽日做過乖乖的濠江學生!! |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|