一早番到SCh○○L就俾班MiSs同阿siR捉對鞋話唔岩!!
叫我當屋企換鞋!!
佢地有病加!!
好彩
D男同學有多一對鞋!!
去到目的地!!大家都OK hINg!!
燒牙燒牙燒牙…燒到超飽!!
之後就不停咁同D人照相!!
放左就同SinLy.牛佬.琦琦.C敏.雪糕.梅政.小草.馬小j.麥文.扯旗定.肥仔去左5樓座!!
座到6點幾7點…就去左肥仔屋企!!
牛佬.馬小j.肥仔.扯旗定四條友玩啤牌!!重賭埋$!!
最後牛佬係最終『羊』家!!
『羊』左十幾個5毫子!!
玩下玩下肚餓!!
牛佬攞果十幾個5毫子去M記買雪糕食!!<<超低能>>
最尾番到屋企就大訓特訓!!
今日0K HAPpy!!>0< 
|