多謝amway等埋我,,thx!!..商業堂睇中史野-.-..
amway就忙佢既散文-0-..英文堂矛咩野好打-.-..
地理堂都係派野同埋講下d notes..悶悶滴-00-..
P.E.堂9分鐘跑左17個圈+100米..叻叻-0-如果婆婆係度仲好@@..
跑完抽筋-.-..痛屎左嚕,,抽完右腳抽左腳,,真係維他媽(本身係維他奶..)-.-XDDDD..
跟著芝士又5多舒服啦,,同肥鋒一樣..暈∼!!..
小心d辣..跟著lunch..
amway同man都買埋肥鋒同芝士果份..買多左-0-..
肥鋒要飲汽水..我掟俾佢..
佢一開-0-..出事啦..
d汽水噴到周圍到係..sorry呀咁多位大大..
下次真係5好亂掟野同埋肥鋒你開汽水要小心D哇-0-..向著自己開好了=.=XDDD..
中文堂作文-0-..呼 完成嚕2ya..
世史堂有丁丁吽..頭暈麻..
放學拎婆婆bb相yeah!!..跟著就開班會..
抱歉辣..頭暈,,頭痛,,腳軟,,腳子公痛,,肚餓..
今日超吽..幫5到班會咩手T T..
抱歉!..放學拎埋袋衫俾amway就返歸嚕..
返歸途中依然超眼zz..跟著拎bb相睇..
精神番d2ya..跟著撞到肥hei..
呵 5俾你睇,,2ya..返到黎就沖田雞個死人涼..
跟著聽BoA新碟D歌先叫做精神咋..T^T食野先..
餓扁了..BIBI..