| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 | |
| 卓卓生日 |
|
卓卓生日快樂哇!!
MikO生日快樂哇!
今日零晨12典sd左個sms俾卓卓..多謝窩辣..xdxd
冇miko手提sd5到><..5好怪我..sor
聽日係死.神同埋EMI生日哇@@..
朝早6典起身-.-..係度發呆..
刷完牙又去訓-.-..7典起身再刷..
真係搵日要訓飽佢哇..英文堂俾陳c彤攻擊我死穴..
係咁吱係咁督..仲俾miss望左眼..
樣衰死..有咩方法係會5怕人地吱架..
大家俾d意見窩辣..冇啦..
math~講下mc咁就兩堂..中史test..
唉,,擦左果個晉文公冇左1分..大嗱嗱1分咁就bibi左..
真係維他媽- -..lunch冇胃口食野..
粥又冇晒..食麵囉..
-.-嗌錯左應該嗌米粉先岩..〒/\〒食5落米線..
d牛丸都5好食既..下次5嗌..
lunch完反反反-.-..肥嘉個頭典解會咁亂架≧▽≦ v..
真令人費解-.-hehe..蚊耳仔的確好反哇-.-XD"..
反完到世史..sa婆-.-笨盪哇..XD"
中文悶悶滴過去..GAP堂..
睇碟..條頸好很痛- -..
陳奕迅勁哇..睇完放學,,又再次見到那四位哇@@..
跟著送埋班友仔搭車就返歸嚕..
|
| 刊登時間︰2006-02-10 05:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
| 補打滴-.- |
|
呢幾日個肚都係5多舒服..食左野同冇食野冇咩分別..
都係上下堂冇咩特別..geog堂拎地圖..
抱歉,,派錯左都5gXD"..lunch完返黎個人呆左..
有典兒想訓豬..世史堂..
阿sir怕醜..避amway既電xdxd..
跟著amway,,肥嘉果冰係度反..反到傻晒..
肥嘉紅到爆XDXD"..冇啦放學返屙K執下野睇下書咁..
原來隔日打日記會5記得架-.-..都係新鮮熱辣好..
|
| 刊登時間︰2006-02-10 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 216 | »
|