| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| 爽爽哇..岩岩白白雞完.. |
|
朝早起5到身┬^┬..5g冰個熄左部手提..
朝早試下5戴眼鏡..爽爽爽XD"..
跟著就係上下堂都冇咩特別..recess趕到嘔..
食完第2次早餐就衝去買簿,,單行紙..小丸亭,,肥嘉,,蘭小姐係咁攻擊窩弱典..
聽日你地就..hehe..係咁吱係咁吱....
仲撞到個櫃,,痛c〒^〒..oral堂..
垃圾嘴?!,,爛gag而已..lunch..食皮蛋瘦肉粥..
冇胃口食其他野..都5線太差..
閱讀堂之後以為中文堂-.-緊張c..math堂之後中文散文嚕-.-..
都5g我出去係度做乜..發癲吧-.-..
放學就搵紀念冊(commemorative album)..撞到吽泥集團哇..xd
搵搵下,,搵到去左上水....仲撞到芯&佢阿哥..
行下,,買下野食,,還書..最後買左本野嚕..^^v
聽日俾功課XD"..搭車前買燒賣食..
死人卓lun又吱..吼吼-.-....
上埋卓lun到交換『功課』就閃人嚕..同芝士搭車..
講咩化?!..XDXD架巴多人得滯冇雞會俾你講添..哈
返到黎都係食飯,,白白雞..一陣大把野做..
努力要係1典前訓..
|
| 刊登時間︰2006-02-08 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 | |
| 岩岩訓醒~架下個肚仲係有d5舒服 |
|
由於有dfd入5到我日記..於是我5整歌啦..
得閒就post d歌上黎就線啦..XDXD..
尋晚又幫jimmy做到兩典..死仔快d ko d 功課啦..
英文堂okla..都5係好眼訓..
comm堂閉目養神左10分鐘到..兩堂都叫左聽到書..
世史堂..講日本d文化..黃sir又傻左啦..
冰笑冰喘氣..中文堂頗精神滴..
但係極之肚餓..way哥同明慧一樣..
聽日要散文嚕∼xd..lunch食果個@#!$!x黑淑豬扒飯..
難食..但係勁餓局住食..
食完出事辣..有d想嘔,,個胃又好似5多掂咁..
捱捱捱..捱到math堂頂5順去醫療室茶油..
叫做舒服d辣..跟著上到去趴左係度抖抖..
個頭勁重..暈?!..
放學嗱嗱聲返屙k抖..一返到黎就成條屍咁躂係張sofa度..
應該訓左45分鐘度..俾個夢整醒左..
個夢忘了講乜..淨係g我係個夢到喊..
但係我feel到係現實既我都喊左出黎咁..我係夢入面feel度現實中既我..
於是我係夢入面係咁諗住醒..一醒我發覺我真係眼濕濕..
人呢種生物有趣極了..好辣,,等我抖一抖..
跟著就去博殺辣..希望夜d冇事啦..吼吼
好啦我都係放棄阿給啦..阿給fd5好怪我..
|
| 刊登時間︰2006-02-07 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 216 | »
|