| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
| 多謝晒辣^^** |
|
多謝黃小佩,,蚊毛,,wendy既聖誕卡辣..thx><..
5好意思添..今日暈暈地5可以hapid講番聲thx..
係度補..thx^^..
|
| 刊登時間︰2005-12-20 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 暈暈暈|~\./ |
|
今朝個頭好暈好暈..5掂辣5掂辣..
英文堂終於趴低左..c囉咁就晒左一堂><..
3,4堂商業,,第三堂都叫左有聽書..第四堂就趴低左..
跟著miss嗌窩..跟著果1x分鐘坐係度吽..
窩隔離果位amway兄訓到連miss嗌都5g..keke..
recess果陣去左w.c洗面..精神番d..
上世史好掂..好留心咁聽書..
中文堂好快咁做晒果兩題qq..都5難嘰嘰..
lunch過後閱讀堂..睇果份the studentE8哇哇哇..
果個女仔超勁..14歲..既comp..
眼界大開辣..吼吼..
中史miss講到翻兩番就停左..仲以為佢好火5講書..
皆因有d人趴低左..原來miss好好心咁俾窩們抖抖..
thx><..MATH堂吽吽地做左dd數..
放學影班相@@..嘰嘰好高哇好高哇..
一共影三次班相..係影完第二次果陣..
殺出個miss wong..冇人g佢冇黎..
嘰嘰嘰..人氣5高滴miss連井sir都5g佢冇黎~@@..
接著要重影..第三張係自由發揮@@..
未擺好就影..今次影班相都頗為失敗@@嘰嘰..
打左篇好無聊既日記..
|
| 刊登時間︰2005-12-20 04:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 216 | »
|