| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
| >Q<〞不爽你 英文 |
|
喉嚨痛呀..xDdddddd..
今日終於派埋果兩份卷啦..合格但唔算好高分..
xddddd..唉..英文..
下次俾心機啦..after lunch..
攪旅行xdxd..中文反應非常熱烈..(俾我老點果陣= =)
放學..肚痛..
xdxd..衝返屋企炸廁所= =..xd
岩岩拎完野俾人xdxdxd..要人地等左半粒鐘sor..
|
| 刊登時間︰2005-11-08 08:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 | |
| hapi**∼ |
|
上商業堂派卷..ya進步左..
英文堂派卷..得oralpass..
中文堂..淨5分= =....
放心聽日我會搵埋果5分..實pass..
地理堂..進步左yeah..
P.E.堂..反三級跳..
對手始終都係唔協調..抽唔起..
xd跳遠真好玩..下次要過第二張藍色墊..
跟著去左打陣波..放luch啦xddddddd..
放完lunch之後..投名優秀學生..
窩又中左啦..得獎人有老闆娘,,小萍..
線啦..窩都估到自己第三架啦..
世史堂派卷..pass左..
放學去左跳下繩..打下羽毛球..
打到咁上下閃人嚕..
##
地理堂hapi爆啦....yeah..
真係估窩唔到拉..窩要發癲啦= =..
今日得英文冇pass..+油..
|
| 刊登時間︰2005-11-07 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 216 | »
|