| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 13 日 星期日 |
 | |
| 生日快樂**//.,[] |
|
manice生日快樂辣**|:[]
晏就係咁聽DJ..跟著就去bbq辣..
係咁燒..係咁燒..
燒到9:45分到就閃人..返到黎..
陪埋manice買糖水之後..送埋佢返屋企辣..
送埋澄姐返屋企之後join番kiko媽..去食糖水..
順便傾下計..食到11:45分到就閃人嚕..
###
上來聽歌啦mms://dj-pig.no-ip.info:1700唔該悶既人來聽阿。。。
233-052-314(衰豬德)287-252-249(魷魚)add左佢地就可以點歌架啦
|
| 刊登時間︰2005-11-14 03:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 | |
| 行山** |
|
煎廳諗住去游水..典知粉池同太和都要維修..
咁冇得游窩們就揀去行山..行左成兩粒幾鐘..
睇埋日落呀xd..係山頂到反擲石仔..
c肥仔係咁反..喪的..
行完山返歸..買左隻熱狗食..
超正!= =xd..返到黎沖,,食,,反,,訓..
|
| 刊登時間︰2005-11-12 12:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 216 | »
|