| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 15 日 星期二 |
 | |
| 新聞@通識尋蹤.com |
|
晏就拍左小小片..只怪我冇帶衫拍唔晒..
唔係就可以拍晒架啦..放左學..
去左余非同李燦榮(無線之前新聞主播果位架下被炒了..)既新聞@通識尋蹤.com..一開始..
余非講5停..又快又要窩們勁諗野..
一時間get5晒..可見佢準備都ok充足但礙於時間局限..
講5停..經常性地講6月2號,,又6月17號,,跟著又黎多個6月10號..
典get呀= =..跟著到榮哥仔..
一開始以幽默既方式入題..都ok既..
好似miss 楊化齊..佢真係用15分鐘吹水,,但係總結始終都係thinking....
到左問題環節..窩都相信係最好睇既一個環節..
可惜又係時間既局限..『答』左兩條問題..
果位余小姐..d字都好有骨吓..
節錄至林大小姐係小丸亭日記既留言....
| |
| |
極度認同你既說話!!!
o個個咁既余非...簡直cheap!!!!!!
冇d 教養...唔抵得人地講得好過佢多多聲...唔抵得人地受歡迎過佢咁多...
就串人...冇品!!!!!!!!
佢唔單只多次串李燦榮,仲串咪我地-0- 話咩我地d 中學生...骨質疏鬆、水土流失...有病!
李燦榮好好多...有教養好多... |
十分認同↑呢位小姐既講法..擺明串我地d中學生唔夠knowledge..
仲有呀..佢仲要+多句..
係中學既層面,,典典典(擺明串中學生唔夠knowledge)..and then 仲有講左好幾次淨係大學生,,大專,,碩士,,果d先聽得明up乜..(大概係咁啦)
仲有呀..係問答環節..
經常性地暗串榮先生..真係唔好以為自己識多一點墨水就係到晒命..
很討厭這些自以為是既人..下次學校真係唔好再請埋d咁既人黎辣..
↑以上只是個人意見而已..
放左學都成六點嚕..返到屋企就沖,,食,,反,,訓..
##
心心be hapi辣..仲有呀,,夜晚唔好打黎傾計= =..
收到嗎..
|
| 刊登時間︰2005-11-16 05:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
| 太累了太累了.. |
|
今日成日都係行屍走肉..超眼訓..
好似冇上過堂咁..線啦..
唔打啦..去訓嚕..
bibi..你地5好5悶心辣..
|
| 刊登時間︰2005-11-14 03:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 216 | »
|