| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 17 日 星期六 |
 | |
| 義工!? |
|
今朝都係好普通咁過..到左放學..
做義工..肥hei同man上黎偶果鼠換衫..
偶等埋細妹就跑返去學校..點齊人就出發嚕..
係上路途中同埋係架車到反激光劍..上到火居也是喲..
明哥仔帶領偶們去大埔海濱..去到好似肥鋒話齊..
好似打仗咁..跟著搵個地方落腳..
先搵番d隊員..跟著帶小朋友去廁所..
佢\地都好乖..返到去..
阿權叫雞雞..原來叫偶..=Q=..
跟著反遊戲..偶果組拎左冠專仲要係有雙冠專..
係反遊戲果陣..令偶回憶起我係小學果陣同班fd反..
好正..好wArn..
姑娘讚偶們果組很乖很靜..跟著去廁所洗手食野..
跟著就係佢\地開餐\啦..攪完一輪到偶們吃了..
偶去買杯麵吃..老闆娘送左串魚蛋俾我^^..
返到去成班人都開餐\嚕..偶就去左拎生果食..
生果生果生果..正!!我最鐘意就係食生果架啦..
跟著影相同派禮物..跟著偶唔小心整喊左阿權..
好彩有偶班FD去哄哄他..跟著就搭巴走..
係搭巴前..係商場到=q=....
踩腳,,講鬼故仔,,攪下D女仔咁(卓卓,,雪如,,小萍),,買野飲..巧巧反=q=..
跟著搭巴又反..係雪魚個頭到整個星光大道(唔止佢\一個仲有..小丸亭,,林大小姐,,夜公主,,卓卓,,小萍)..
跟著就係搭火居..係架車到又反=q=..
跟著就去花都食野..佢\地食雲南米線..
偶同卓lun,,芝士,,man,,小萍去食糖水..正!!我又有生果食(什果木瓜水晶珠..好似係咁叫)..
世鋒...amway...卓 lun...chan + hai...芝士...阿 man 他們在傾計..
感覺就像一班麻甩佬在吹水....哈哈哈...
我跟雪魚 & 雯雯只有在吃的份....呵...
節錄自卓卓既日記..=q=....
食完尋人..跟住就去反反反..
經過退庭商議..偶們一致決定去反蠟燭..
送完偶們的朋友之後就買蠟燭..諗住叫成哥仔,,jimjim點知一個訓一個唔落,,跟著駱必治落左黎..
反到咁上下..去amway到反左陣鋤dee=q=..
眼訓,,太累了..偶就返左屋企訓..
跟著就係洗個靚面,,刷埋牙就上床訓啦..
|
| 刊登時間︰2005-09-17 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 216 | »
|