| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 14 日 星期三 |
 | |
驚訝!!  |
|
今朝上堂仲好地地..大家都好開心咁過..
但係直到放學..一個特別既安排..
一個驚訝既消息..一個好好玩既人..
加上校長那把聲音..將我地呢班人打敗了..
人都瘋了..感性既amway呆了..
肥鋒頹左..全校既老師,,校長.....
當我,,amway,,芝士,,卓lun,,成哥仔一齊走果陣..我聽到四樓,,二樓既哭聲..
想點姐..係到要攪到人地眼濕濕想點!!..
我已經好樂觀咁接受左..我既小學同學'堅'好朋友既鄰居因壓力跳樓我都已經接受左..
點解過左1個月都冇又黎..點解!!..
我都要舉白旗..我係時候要轉性啦..
老師為左我地要係我地面前收埋自己..+油呀你地要捱埋呢個禮拜..
呢幾個禮拜相信係最難捱過的..大家努力呀..
有咩唔開心爆出黎吧..想發洩我陪你!!..
大家共同進退吧!!..
小弟第一次咁有文化打日記..
###
###
###
明年今日
若這一束吊燈傾瀉下來
或者我已不會存在
即使你不愛 亦不需要分開
若這一刻我竟嚴重痴呆
跟本不需要被愛
永遠在床上發呆
餘生都不會再悲哀
*人總需要勇敢生存
我還是重新許願
例如學會承受失戀
明年今日別要再失眠
床褥都改變
如果有幸會面
或在同伴新婚的盛宴
徨徨地等待你出現
明年今日 未見你一年
誰捨得改變
離開你六十年
但願能認得出你的子女
臨別亦聽得到你講
再見
repeat*
在有生的瞬間能遇到你
竟花光所有運氣
到這日才發現曾呼吸過空氣
http://www.cis.nctu.edu.tw/~gis85506/03.mp3
↑請另存唔另存冇得聽(明年今日)
|
| 刊登時間︰2005-09-14 11:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 10 日 星期六 |
 | |
| 呢幾日要勁做運動!? |
|
勁打波∼∼米八!!!
呢幾日放左學都係去打波..近排都係咁過架啦..
冇咩特別..
|
| 刊登時間︰2005-09-10 12:33 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 216 | »
|