昨天,就係我們廣州之旅結束的一日,廣州好凍...(不過我唔驚凍) 詳情可問我or有去的人~
今天....派左成三份測驗卷,分別是中,英,數....都唔係我想像中咁差(不過都係差唔多啦)
中文:72.5分
英文:96分
數學:73分
特別係數學,仲要全班NO.5(miss話既),真係冇諗過,中文都係,冇諗過有呢個分,英文更加係~
呀媽....哈哈哈哈,$200
咁多日黎,總共派左中,英,數,科學,通識,歷史,仲差地理未知~
星期五....地理...
準備薯片/降落傘/豆腐/意粉......
........
..........
...............

|