好野,今日放假唔洗跳樓...(用降落傘果隻)
今日本身話唔出旺角,點知呀爸話要出去攞手機(之前佢部手機壞左,拎左出去整),但係,結果係冇整- -"因為行槍街行到成四點,所以冇去攞~
今日同呀爸,陳潔心,吳景杭and古晉偉行左十幾間槍鋪and軍用裝備鋪(名槍店,銃工房,三軍,大兵,Classic Army,基地,唐番九,War4,新狙擊手等等,再打就真係死得)
買左一支槍氣,吳景杭送左支比我^.^買左一包Marui子彈,用左$85(唔計吳景杭送嗰支既價錢)
佢地...真係買左超多野,勁有錢@@"
睇到勁多槍,見到都想買,特別係M4同埋M16系列嗰D~
去左新狙擊手果度,見到支二手AUG,超靚,$1550,之後同個Sales傾左下計~
行到隻腳都「bike」埋,番到屋企食完飯,試槍,試左一隻匣(25發),換左D子彈支槍好番啦,好野!!
地理....
聽日要測地理....最後一日啦!!
比心機!!
|