日記
用我的文字來記錄生活上的一點一滴!文字,照片是記錄回憶的好方法!
chanshuichoi
暱稱: 水財
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
最後的1次!
2008-7-1晴
2008-6-30陰
2008-6-29陰
2008-6-28雨
文章分類
全部 (202)
日記 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 1491
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 3 日  星期二   雨天


2008-6-1雨 分類: 日記

金日有工返啦!正牙,返10:00am-3:30pm啦!呼,好內冇返過工啦!返冇一陣就好累啦,唔唔!正野,咁內冇返都有成27蚊!哈哈,正過!睇黎我d貼士運都ok!哈哈,放工之後就返屋企休息下!唔唔,聽日約返d同學去打邊爐!正,哈哈!心情高漲!

忘記過去,為明天奮鬥的第155天



2008 年 5 月 31 日  星期六   雨天


2008-5-31雨 分類: 日記

唉,金日冇出過街!好鬼死悶!琴晚試過打電話上電台啦!記低我d資料啦!話得既話就打比我!咁我諗都冇咩可能打返比我啦!果然,聽完之後就訓啦!訓到金朝12點半起身!唉,阿灰冇打比我叫我去打機啦!成日留係屋企到!最好既就係聽日有工返!返10:00am-3:00pm啦!哈,終於唔洗悶啦!好期待聽日!

忘記過去,為明天奮鬥的第154天



2008 年 5 月 30 日  星期五   暴雨


2008-5-30雨 分類: 日記

嘩,金日唔洗返學啦!咁就訓到1點半起身啦!之後就約左阿灰去佢屋企打機啦!咁我食完午餐,之後就飛去啦!咁就2點打到7點啦!之後就返屋企食飯啦!咁又過左1日啦!小積,妳做發生咩事?搞到自己咁灰!

忘記過去,為明天奮鬥的第153天



2008 年 5 月 29 日  星期四   雨天


2008-5-29雨 分類: 日記

金日就係最後1日既補考啦,唉!阿佳,就係同我1齊考既!點知,佢係咁講錯野!搞到磨左好多時間,都唔知合唔合格!算啦,都考左啦!唔理啦!仲有2科要考!電學同力學,考理佢就正啦!放大假!hohoho

忘記過去,為明天奮鬥的第152天



2008 年 5 月 28 日  星期三   暴雨


2008-5-28雨 分類: 日記

金日就考聆聽啦!頂佢個肺,難到媽媽聲!有3part,頭果2part都ok易!嘩,第3part難到唔識做,補考咁難做咩野?想d人唔合格咩!之後就去食lunch啦,食完就上去磨鏡堂啦!哈哈,1堂就磨好左2塊3錂鏡啦!咁我就自己拎左塊走啦,哈哈!成塊鑽石咁,閃閃令!正,之後就落左餐廳到溫書啦!聽日就考speaking1同3!加油,努力!過埋6月6就甩難啦!

忘記過去,為明天奮鬥的第151天



2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


2008-5-27晴 分類: 日記

哈,琴晚溫writing2溫到成點鐘!我諗都合格到既!之後就訓下啦!到8點鐘起身食早餐!出門口啦!唔唔,之後就啦啦聲就返學啦!唔唔,睇黎份卷都ok既!2份都識識地!之後考完2份卷就同阿灰殺上豬仔屋企到打mph2G啦!打左陣,熊仔都黎埋啦!哈哈,打到咁上下到!冇啦啦英英又上左黎!做咩呢?算啦,佢有佢做,我地自己打機!之後就豬仔整熱d糉比我地食!唔唔,睇得又食得!正,之後就返屋企囉!好開心,成日都有野做!嗯,唔經唔覺就5個月啦!5個月之前同宜家既我...都咁上下,只係個心態同都有努力既!總之,一定要努力啦!奸爸爹!

忘記過去,為明天奮鬥的第150天



2008 年 5 月 26 日  星期一   雨天


2008-5-26雨 分類: 日記

呼,琴晚飲大左!金朝起身頭痛><抵死啦!唔飲得就唔好學人飲啦!咁金日就補考readind同writing1啦!唉,又冇咩信心咁!死啦,點算好?唔埋啦,之後放左學就約左熊仔上豬仔屋企打mph2G啦!咁就2點打到7點!就走果時就見到豬仔個阿媽包緊糉啦!嘩,好多料牙!佢叫我聽日上黎食!咁我聽日又上黎打機!正,有好野食!聽日考readind同writing2啦!加油!

忘記過去,為明天奮鬥的第149天



2008-5-25晴 分類: 日記

唉,金日就訓到3點鐘啦!><冇人得閒去打機!只係係屋企到悶!由3點鐘到7點都係打電腦!悶到就快抽筋牙,好彩,ricky仔係4點幾果時打比我,問我出唔出黎打波?我緊係得啦,都冇野做!之後就同啤仔同ricky一齊出去打波啦!之後就同啤仔買左罐啤酒飲啦!唉,真係冇鬼用!打下波就酒精上腦,搞到嘔左2劑!唉,真係冇鬼用!唔知係唔係呢排唔開心呢?算啦...

忘記過去,為明天奮鬥的第148天



2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


2008-5-24晴 分類: 日記

金日本來係約左小積同埋佢表姐瑪姬一齊出去唱k既,點知...><小積話就快要考試,佢阿媽話唔比!咁都好既,考試緊要d!唔好搞到升唔到啦!咁我就訓到1點鐘到啦!約左豬仔,熊仔同阿灰殺上豬仔屋企打mph2G啦!哈哈,由2點打到8點!嘩,正爆!好好玩牙!之後就返屋企食飯啦!之後就睇少林足球啦,哈哈哈,好內冇睇,宜家睇返真係笑到甩肺牙!之後等多陣睇火影忍者啦!哈哈,哩d就係我一直追求既充實啦!希望日日都可以keep住啦!奸爸爹!

忘記過去,為明天奮鬥的第147天



2008-5-22晴 分類: 日記

金日就要上英文堂既!咁我就要搞d學生資助既野!咁就頭果個鐘就冇去上啦!頂,返到去...有冇搞錯,圖書館咁多人用緊電腦架!等左成10min先到我用!好心學校就整多幾部電腦啦!之後1次搞點左,交得啦!哈哈,之後就走返去上堂啦!唉...7科要補考,好痛苦牙!就快要死啦!之後就同醬爆落去食飯打機啦!之後就搵阿sir拎返d筆記啦!然後就走人返屋企!悶...

忘記過去,為明天奮鬥的第145天



2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


2008-5-21雨 分類: 日記

唉,金日就上電學用埋英文堂!金日就講埋幾時要補考啦!唉,做心情勁灰!冇咩野講...

忘記過去,為明天奮鬥的第144天



2008-5-20雨 分類: 日記

唉,金日就上電腦堂同埋講返英文考左8科既成績啦!頭果4個鐘都幾開心既!之後就慘,睇返自己既成績!7個1A,得1個2C!唉,8科得1科合格!點算,死啦,遲下補考就勁辛苦啦!

忘記過去,為明天奮鬥的第143天



2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


2008-5-18晴 分類: 日記

嘩,估唔到金日我老豆同老母又走去沙灘到摸蜆啦!都唔知為咩野?之後又拎去賣,o左!加加埋埋有成三,四百!嚇親我!唉,呢排成日同屋企人嘈!搞到個人都唔係咁開心!唉,算啦!睇化晒!

忘記過去,為明天奮鬥的第142天



2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-5-17晴 分類: 日記

金日就好累啦!琴日就玩得夜啦!金日就訓到12點先起身啦!之後阿灰就打個電話比我,問我去唔去佢屋企到打機啦!咁我就食埋飯就去佢屋企啦!之後就去阿灰屋企打mhp2G啦!打到7點鐘之後就返屋企食晚飯啦!話,估唔到我老豆同老母去沙灘到摸蜆啦!估唔到佢地摸到咁多蜆!之後佢地就叫我聽日一齊去,話要我辛苦下!佢都癲既!之後我老母話我暑假返工d錢要比佢管,返學先比返我!咁我就同佢嘈囉!嘈左一陣就諗一首歌〔一人少句〕!咁就唔同佢嘈,好唔開心!

忘記過去,為明天奮鬥的第141天



2008-5-16晴 分類: 日記

哈哈,金日好開心牙!金日本來就上英文同力學堂既!不過,星期四果日既英文堂我冇上啦!唔知金日既英文堂唔洗上啦!咁我同阿爺就傻下傻下咁返左去><返到去就見到丁一盛啦!咁我地落去學校既餐廳到鋤大D啦!哈哈,原來謝其鋒都返左黎!咁就4條友由8:30am-10:30就係咁鋤啦!哈哈,好開心牙!之後就去上埋力學堂啦!頂,個死人阿sir講埋d廢野!聽左都唔知有咩用?咁放學之後就陪阿爺一齊去北江買扭計骰啦!哈哈,又撞到熟人啦!阿南同北仔係到行街,之後買完之後就各己散水啦!之後諗住去新華到食個lunch啦!hoho,估唔到會又撞到阿南同北仔係到食野啦!咁就一齊食啦!唔唔,好開心牙!之後就食完散人啦!咁我就諗住返屋企啦,估唔到正浩打個電機比我,問我係邊?話問我打唔打mhp2G啦?咁我又嵇閒,咁就同佢癩下啦!哈哈,咁就同正浩係M記到打啦!之後就打到冇晒電啦!果時就係4:30到!咁送正浩返屋企之後就返屋企啦!哈哈哈,之後6:30就約左人出去BBQ啦!咁就有我,我細佬,邦邦,爛拖,勁爆,浩男,蘇C同侏儒!哈哈,我地就搭車去咖啡灣到燒野食啦!唉,都唔知咩事?搭車果時個人好唔舒服,想!唔知係唔係好內冇搭個巴士既關係定係個司機手車唔好呢?之後燒到咁上下就玩水彈啦!哈哈,咁多個人玩,得我同浩男冇咩點濕!其他人就咁之後就搭車返天水圍啦!咁我同我細佬加埋浩男一齊去銀座打機啦!爛拖,勁爆,蘇C同侏儒就話去公園到玩千秋!嘩,夜晚11點幾就12點先去玩,唔怕撞到d野咩?咁我地3個人就打左2個鐘打啦!1:30到去人!之後就送埋浩男搭私士返屋企啦!返到屋企差唔多2點!唉,玩左成日,好鬼累耶!真係好得充實既1日!希望日日都咁啦!

忘記過去,為明天奮鬥的第140天



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-5-15晴 分類: 日記

金日本身就上英文堂既!之後阿爺又話唔上!咁我就算啦,唔上囉!之後就訓到1點啦!食完飯就約正浩去佢屋企到打mph2G啦!哈哈,咁又過左1日啦!真開心,聽日就約人去BBQ!正

忘記過去,為明天奮鬥的第139天



2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-5-14晴 分類: 日記

金日就上中文堂加磨鏡堂啦!唉,中文金日要考普通話既演講牙!唉,出到去好驚牙!搞到咩都唔記得,算啦!講完就算啦!之後問返個miss啦!hoho合格牙><努力果然係冇白費!之後剩個3個鐘就係學校個餐廳到鋤大D+打mph2G啦!哈哈,之後就去上磨鏡啦!><唔制牙,塊3錂鏡大部份都拋左光,仲有d地方拋唔到!唉,又要磨多次!算啦!努力啦!放學之後就去正浩個屋企到打機啦!哈哈,咁又1日啦!而且戒煙都幾成功!奸爸爹!

忘記過去,為明天奮鬥的第138天



2008-5-13晴 分類: 日記

哈哈,金日終於返學啦!唔洗悶啦!好認同阿欣講既野!唔知點解星期六同日d時間好似過得特別慢咁樣!金日就上電學同埋英文啦!英文堂...唉,個阿sir放飛機!又話返學練說話!頂,咁悶悶地就搵人鋤大D啦!哈哈,咁又過左1日啦!

忘記過去,為明天奮鬥的第137天



2008-5-12晴 分類: 日記

金日就佛誔啦!唔洗返學,咁金日全日都留係屋企到打檮打檮在打機啦!唉,真係好鬼悶牙!

忘記過去,為明天奮鬥的第136天



2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


2008-5-11晴 分類: 日記

琴晚就睇完火影忍者啦!好累,金日就訓到1點啦!唉,又冇野做!好想有人搵我出街牙><冇野做,成日係屋企到!食完晚飯之後就同我細佬落街打波啦!唔唔,金日開始我要戒煙!我唔想咁快死><!加油!

忘記過去,為明天奮鬥的第135天



2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


2008-5-10陰 分類: 日記

哈哈,金日好開心!金日就訓到11點到啦,之後就同阿灰去個fd屋企打mgh2G啦!哈哈,打下打下打左成5個鐘啦!哈哈,呢d咁既日子都幾充實!希望每1日都有d野比我搞啦!唔洗咁悶!

忘記過去,為明天奮鬥的第134天



2008 年 5 月 9 日  星期五   酷熱


2008-5-9晴 分類: 日記

嘩嘩嘩,金日勁鬼曬牙!係金年最熱既1日,有成31度!金日就上力學1堂啦!頂,個阿sir係到講廢話!頂佢唔順!放學之後就去阿灰屋企打機啦!^^,時間過得真係快牙!

忘記過去,為明天奮鬥的第133天



2008-5-8晴 分類: 日記

金日本來就上英文堂既!不過阿爺又唔返,咁我就唔返啦!訓到12點幾就起身去名灰屋企打機啦!終於搵到d野做,消磨下d時間!

忘記過去,為明天奮鬥的第132天



2008-5-7晴 分類: 日記

金日就上中文同埋磨鏡堂!哈哈,金日磨鏡終於將塊3錂鏡拋到光啦!閃令令牙!正牙

忘記過去,為明天奮鬥的第131天



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-5-6晴 分類: 日記

金日本來就上電學堂既!咁我就走堂啦!同阿灰同熊仔一齊去睇鐵甲奇俠啦!哈哈,好正牙!勁好睇!

主要係講主角係個天才,係一個軍火商!有次,主角去左阿富汗啦,教授佢製造既飛彈係點用!之後坐車返去基地時就比人襲擊啦!就比人捉左去1個好偏僻既山區到!迫佢製造飛彈,主角見到有好多係佢公司出品既武器啦!咁之後主角就諗左1個逃生既方法!就係整個戰甲出黎!第1套就好粗糙,用人手製既!嘩嘩嘩,好勁牙!刀槍不入,不敗之身!之後主角就飛走啦!結果就跌左落一個沙漠到!行左唔知幾內就比美軍發現啦,咁就成功左啦!之後佢明白到,製造軍火會令到世界大亂!咁佢就決定將生產轉型,不過就失敗左啦!之後主角就自己1個係屋企重新改造個戰甲啦!第2套係用鈦合金做既金色既!之後主角就講左d好好笑既野!我本身就唔鍾意出位既,比較低調!叫部電腦將個戰甲由金色變到紅色!=.=咁咪仲出位!之後第3套就係勁輕,勁硬,勁型!之後佢就去毀滅返d恐怖份子既軍火廠啦!原來d恐怖份子同主角既合伙人有關係!係個合伙人叫d恐怖份子去捉左佢,然後就將佢殺死!咁d恐怖份子將主角之前第1套既殘骸收集,重新組合!然後賣比個合伙人!之後個合伙人就依主角既第1套製做1套出黎!之後主角毀滅完d恐怖份子既軍火廠後,就叫佢助手去總公司部電腦到,拎d有關軍火出售既資料啦!冇意中就發現個合伙人同d恐怖份子有關係,係合伙人出售d軍火比d恐怖份子同埋要謀殺主角!咁之後個助手就搵d特務,決定要將個合伙人乘之於法!個合伙人知道自己要比人捉就著左件戰甲啦!個主角就知道個助手有危險就著埋戰甲去救佢!之後就係到打過!結果主角唔夠打,靠個銫反應堆殺死個合伙人!咁樣,之後新聞就出左個稱號比個著紅色戰甲既人!就係叫〔鐵甲奇俠〕,之後係個記者會到,主角就記左自己係鐵甲奇俠啦!係差唔多完果時,就出現左條粉友同主角講要同主角合作!咁就完左啦,應該會有2既!哈哈,好好睇勁,套戰甲好鬼型牙><好鍾意牙>3<!開心高漲...

忘記過去,為明天奮鬥的第130天



2008-5-5晴 分類: 日記

唉,有得返學啦!好開心,唔知點解,我之前有返工就好唔鍾意返學!宜家冇工返之後就唔知點解就好想返學?算啦,有d記托好d既!金日就上電腦堂啦!好開心,係到勁打機啦!打左成4個鐘!心情就好返d啦!

忘記過去,為明天奮鬥的第129天



2008-5-4晴 分類: 日記

唉,好慘牙!宜家好似落左地獄咁!又冇得出街,又冇野做,又冇錢,又冇人約!唉,日子好難過!點算......

忘記過去,為明天奮鬥的第128天



2008-5-3晴 分類: 日記

唉,第1次試過星期六冇返過工!唉,好鬼悶牙!成日都留係屋企到!唉,日子點過牙!灰爆...

忘記過去,為明天奮鬥的第127天



2008-5-2晴 分類: 日記

唉,差唔多成個禮拜都冇打過blog啦!打返先!金日就上力學,英文同力學實驗!好火,琴晚同屋企人嘈完!成日心情都唔多好...係咁多......

忘記過去,為明天奮鬥的第126天



2008 年 5 月 2 日  星期五   陰天


2008-5-1陰 分類: 日記

金日真係好鬼黑仔牙!首先就返正冇內就比警察捉左我行人路上踩單車!頂,咁又冇左300蚊啦!之後最黑既野就發生左啦!冇啦啦我係街到食煙比我老豆老母睇到啦!唉,又好鬼煩啦!之後就同佢地係到嘈啦!頂,金晚走唔甩啦!比人打硬!之後返到屋企就開始開戰啦!嘈左成個半鐘...好火!又話以後唔比我返工!頂,算啦!唔理,等我夠18先打算啦!

忘記過去,為明天奮鬥的第125天