今日,,
創出我訓教既最遲起身紀錄-v-'
12:00先起身!!!
起身之後雖然仲想訓,,
但睇到隻錶12:00都嚇死左-v-'
s0就無訓..
跟住睇漫畫,,
今次睇"Dancing Baby 果林",,
講跳舞的呢!!!
s0好有興趣-v-'
都0k好睇..
跟住狂睇"KiraRin☆Revolution偶像宣言",,
有104話-v-'
係屋企自閉...
*****[☆] 敏[mistal]的Cm我已回了,,得閒請看*****