我又轉Bl0G La,,
每星期都轉-v-'
依家唔會再轉La,,
各位C下m La..
今日真係無野做,,
s0係屋企自閉-v-'
雖然自閉,,
但都唔系好悶..
睇漫畫,,玩電腦,,睇我們這一家[上youtube],,食野,,傾電話,,去廁所,,沖涼,,睇電視,,聽歌,,飲野,,影相,,打Bl0G.
↑乜都寫曬La-v-'
中學,,
點解要上咁多日暑期班??? T T
超想打爆景嶺!!!╯╰
╮╭
不過,,
中學到底會點架呢?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
好煩呀....................................................................................................................................................................
超唔想練琴牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|