今日上英文堂,比Miss Carey講果句野笑到死下死下.
之後係RE堂,睇完VCD後,就叫人講感受,叫叫下,叫左阿新同學喎,但他竟然話無感覺,,之後阿沈話你係咪冷血嫁,勁好笑喎.....
之後我同阿沈&趙趙就上左去富山村既大快活去食左果杯紅豆冰,一入到去就已經開始笑緊,跟住坐低之後見到咩就笑咩.最好笑既係有一個婆婆推住一張輪椅,但他唔知點解他推推下,推埋個*小心地滑*既牌走埋,我地就係咁笑啦,之後我地見到咩人就笑啦,搞到差D噴曬D紅豆冰出黎,之後我地又講番果個阿婆推走果牌,之後剛剛又幾個人走過............剛剛阿沈又講小心地滑,D人就以為阿沈同他地講......笑死我......
今日李間好似爆笑restaurant咁,一入去,笑到出黎!!!
|