我今日朝早就6點9起身
落樓o個陣時...同蔡漫凝一架升降機
上到校車...o點人問我做咩唔拿報紙...我心諗"你傻架,做咩一定要拿報紙"
返到學校...赫浩勤真係帶左12點前既書返黎
佢係咁比人串
上到課室
個老師都唔知係唔係傻既
佢係咁我地唔好傾
我地咪又係照傾
呀wing仲要上堂拿電話出黎聽歌
仲要有好多人都轉晒位
個老師仲要係唔知發生咩事
放學o個陣時
好臭...
我同roy同埋奚頌賢,去左地下先
之後上返多用途室
差點比關sir話
出左學校喇
我同學校o點人去左"大家樂"食野,好正
買野o個陣時
赫浩勤無啦啦好大聲咁話"奚頌賢o係到喎"
我真係好想打佢呀
o係門口又見到王蘊賢同黃文襄
咁我咪同佢地行下廣場
唉...鍾老師有冇攪錯呀
明明約我同我呀媽2點見佢
最後成2點半先見到
搭車去左新之城
行左一陣...見到個lv錢包好令...好想買
行下行下...買左個雪榚就走左lu
仲有...今日好正...唔洗做功課...但係6b,6c,6d同埋6e班都要做
傻嫁!!!歌聲魅影做成3個鐘...都唔知睇唔睇好
|