每天只是偷望~"你"
開始唔記得小學o點人......
charles1120
暱稱: 每天只是偷望~"你"
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記
drg
返學
今日出左去睇超人
昨日去左註冊
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
2000fun
香港討論區
香港討論區-uwants
校網
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


歌聲魅影好好睇 愉快 分類: 未分類

昨晚睇左歌聲魅影...好好睇呀!!

講番今日

今日返到學校先知原來今日要英文串字

好險...岩晒^^

之後鍾老師就係咁叫人出去對中學o個份野

又唔比我地出聲

數學o點功課都傻架

要重做喎

小息o個陣時

奚頌賢係咁叫我借隻歌聲魅影比佢喎

你去死啦

睬你都傻啦..."奚頌賢"

食飯o個陣時...呀wing差o點冇飯食

放學o個陣時

架車係咁有臭味

我諗聽日架車都唔坐得架喇

姐係有得坐新車...只不過係可能姐

唔打喇

都唔知打咩好



2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


今日真係正呀 愉快 分類: 未分類

我今日朝早就6點9起身

落樓o個陣時...同蔡漫凝一架升降機

上到校車...o點人問我做咩唔拿報紙...我心諗"你傻架,做咩一定要拿報紙"

返到學校...赫浩勤真係帶左12點前既書返黎

佢係咁比人串

上到課室

個老師都唔知係唔係傻既

佢係咁我地唔好傾

我地咪又係照傾

呀wing仲要上堂拿電話出黎聽歌

仲要有好多人都轉晒位

個老師仲要係唔知發生咩事

放學o個陣時

好臭...

我同roy同埋奚頌賢,去左地下先

之後上返多用途室

差點比關sir話

出左學校喇

我同學校o點人去左"大家樂"食野,好正

買野o個陣時

赫浩勤無啦啦好大聲咁話"奚頌賢o係到喎"

我真係好想打佢呀

o係門口又見到王蘊賢同黃文襄

咁我咪同佢地行下廣場

唉...鍾老師有冇攪錯呀

明明約我同我呀媽2點見佢

最後成2點半先見到

搭車去左新之城

行左一陣...見到個lv錢包好令...好想買

行下行下...買左個雪榚就走左lu

仲有...今日好正...唔洗做功課...但係6b,6c,6d同埋6e班都要做

傻嫁!!!歌聲魅影做成3個鐘...都唔知睇唔睇好

 



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


食到好fat呀 愉快 分類: 未分類

大家,真係好sorry喇

而家都成1點鐘啦...唔知點解...青馬大僑仲開燈既

我今日好慘呀

朝早9點半就要學琴

返到屋企...又冇得訓喎

唉...無啦啦話去宜家傢俬買野

落到街

講下講下...去沙田喎

食完過午餐之後就去左宜家傢俬

行左3個鐘...買左好多野

最正就係買左張電腦椅

好好坐

唉...最後比錢個陣時...要成4千

今日好可惜...冇得踢波添

唔打喇

聽日要返學lu

好鱉聽日呀

英文要讀野...仲要有10分考試分

聽日我再比你地睇下我今日我食左咩

仲有

唔知邊個呢

之前又話唔采我

而家又唔知點呢

我估某某人會知道我講緊佢