每天只是偷望~"你"
開始唔記得小學o點人......
charles1120
暱稱: 每天只是偷望~"你"
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記
drg
返學
今日出左去睇超人
昨日去左註冊
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
2000fun
香港討論區
香港討論區-uwants
校網
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


今日幾好呀 愉快 分類: 未分類

今早成11點先起身

我一起身呀媽就叫我去洗面...仲以為去邊添...原來落街食野

叫左個常餐c有pig扒飯同埋吞拿魚沙津

幾鬼飽呀!!

然後去左黃霆浩屋企

玩下玩下...黃霆軒o點fd又黎左喎

佢地o係黃霆軒間房係咁大聲笑

佢地又無啦啦叫我落深井踢波

4打4...我地要搵一個過去人地隊...猜輸左...要過去

踢完波我又返左屋企喇

返到屋企先知原來呀爸租左4隻碟...有倣賣與偏見,野蠻秘笈,雙瞳同埋唔知咩咩起舞

係咁睇碟

仲有又買左70蚊雪榚...傻架咩

好悶好悶...

之後又要做功課

今日係咁多

聽日先再打過

 



2006 年 4 月 29 日  星期六   陰天


好悶呀 鬱悶 分類: 未分類

今日好悶呀!!

今早返左學校打羽毛球..

之後又去左踢草場

嘩~我係咁扒街...好痛呀!!

踢完波...無啦啦想返去學校

唉..."o個班人"又去左去3樓喎

咁我咪返屋企

之後肥雲又打電話比我喎

叫我落深井踢波

原來得o個3個人

佢地又咁廢喎...咁我唯有返屋企

同黃文襄傾左一陣msn...我就去左訓覺

我明明整左個閙鐘o係3點10分響

但係我又好似聽唔到咁

唉...起身o個陣時已經4點喇

咁我咪又去深井踢波

唔打喇

聽日先再打過