今早成11點先起身
我一起身呀媽就叫我去洗面...仲以為去邊添...原來落街食野
叫左個常餐c有pig扒飯同埋吞拿魚沙津
幾鬼飽呀!!
然後去左黃霆浩屋企
玩下玩下...黃霆軒o點fd又黎左喎
佢地o係黃霆軒間房係咁大聲笑
佢地又無啦啦叫我落深井踢波
4打4...我地要搵一個過去人地隊...猜輸左...要過去
踢完波我又返左屋企喇
返到屋企先知原來呀爸租左4隻碟...有倣賣與偏見,野蠻秘笈,雙瞳同埋唔知咩咩起舞
係咁睇碟
仲有又買左70蚊雪榚...傻架咩
好悶好悶...
之後又要做功課
今日係咁多
聽日先再打過
|