養傷中(拗柴)...今日冇番''因為行路重你好痛~
聽日都未知番唔番''今日朝早起呀巴買左野食比我
之後就敷冰..敷到1點幾開始熱敷~因為琴日都有敷冰~
所有開始熱敷''e家散緊瘀..行路都重係痛~唔知幾時可以好番呢