今日第一堂數學測驗~堅係容易
第二堂ola..好無聊'講鬼故
第三節入禮堂..悶到訓咁滯
完左洛去足球場射9宮格
竟然射飛機..好灰不過都拎到個第4
放左學番屋企換杉洛去買大家樂食
之後5點幾出左去葵方運動場練花花
一去到跑3個圈熱身..2為冇咩野''
點知...........跑完3個圈-佢話跑7個圈
重要15mins~小喇巴-姐係跑左十個圈
真係跑到想死~跑完重要做跑樓梯/跳繩
同埋一d練腹肌既變態野~樣樣都要做2/3次'一次30/40下
個個都做到死下死下爽死!!!!!!!!!!