今日去左花花友賽..去到界限街足球場''我地換完杉-等緊人..見到校長(譚詠倫)
之後梁浩文大叫校長!!!譚詠倫真係望過黎''重對住我打眼色
之後梁浩文話校長認得我(梁浩文)之後我同崇敬.聰b笑到pk
踢完去左食kfc(琴日先食完)我.崇敬.梁浩文3個人食4人餐~
食完野..3個人onjj咁周圍行''係旺角行左去油ma地~搭地鐵番黎~
超眼訓