今日9點出去沙田踩單車..出到去10點幾'10點幾沙田開始踩..
踩去大埔12點到..食晏就'食完1點左右''踩入去大尾篤淡水湖~超靚!!
之後就踩番去沙田交車..累死左''曬到紅哂-踩個時重要係一時勁曬
一時洛大雨~勁辛苦....之後去左沙田食野~之後就番屋企嚕''