今日2點30番教會集合..去玩東涌大作戰(姐係歷奇之類既game).....
玩左4-5個鐘到..雖然好曬好熱-不過真係好正好好玩''
差唔多去過哂全東涌所有景點..之後玩完番到屋企''
重要去踢波..依家累到死~冇哂力''重有14日就要開啦!!