今日要出去比賽..(18區) 12點幾同崇敬去左梁浩文屋企玩左一陣~
之後2點去到38..派波杉比我地'件波杉都ok既''不過對波襪就~.~
之後就搭車出去馬鞍山比賽..去到曬到死''換完杉去熱身.....
熱身都冇咩力..之後開波十幾min依經冇哂力''勁累
諗住死硬..但係都有波入 ''本來唔夠腳長.但係我鏟埋去先入到
但係大比整傷左'' 痛呀!!! 但係最尾都比人逼和1比1........
聽日對西貢..非勝不可 之後踢完沖完涼..
去食大家樂......食完搭車番黎''好煩..要搭巴士入機場
之後再搭番s64番逸東'''累到死~ 聽日重要8點30出去比賽
|