今朝去左拎書..番到黎''洛左去買野食~
上到屋企係到玩緊電腦..悶悶地'係pps搵戲睇~
搵左出租天使黎睇..正呀-佐佐木希!!!!!!!!!!!!!
索到o哂咀''真係天使-套戲就普普通通''
但係女主角(佐佐木希)就一d都唔普通喇!!!!