放學番歸挽左陣電腦..
同聰b雞敬出去比賽~今日踢正前鋒-好唔慣(好耐冇踢)
上半場攻唔入..我有個機會射波-但係比人擋左
下半場踢左陣..雞敬傷完第一場比賽後備換入~
後備出場踢右翼-佢做左後備殺手!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
後場斬個波比我..我頭鎚線比雞敬走洛底~
佢一控一出(靚波)我地個中場搶嬴一頂...入左
第二球又係後場斬上黎..個波彈左兩下~
我隻腳岩岩好有小小位-我窩利中眉..
之後個波彈係雞敬面前''佢行後小小窩利死角
後備出場1助攻1入波-仲要岩岩傷完第一場比賽'
強勁!!!!!!! 之後踢完檢討完沖涼番歸~
搭e22番黎..嫁車開冷氣-凍到賴左'訓唔到
番到屋企12點-onj超肚餓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|