只需一分鐘就可以碰到一個人,
一小時喜歡上一個人,
一天愛上一個人,
但需要花盡一生的時間去忘掉一個人。
你出生的時候,
你哭著,
周圍的人著﹔
在生命的盡頭,
著,
而周圍的人在哭著。
                                         

♥'_J.LKH_的qooza_x]
charming0420
暱稱: ♥'_J.LKH_x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-03-26
″smileˇ3C
♥`'M記
♥`'新既一年
小P孩的故事
文章分類
全部 (10)
♥`'日常生活 (5)
♥`'小笑心情 (3)
♥`'無聊日記 (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 200
今日人氣: 27
累積人氣: 2496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 12 日  星期一  


輕鐵啊叔      分類: ♥`'日常生活

今日lunch' 同奶粉超快咁抄完英文就仲落去操場同啊恩佢地打排球'

我好多謝奶奶 ' 幫我寫ERS個個封面' 奶奶我愛你啊

打排球個時好無引囉' 一D都唔好玩' 又曬喎

冇咩BALL打' 就同趙家英傾下'佢打 ball個時個樣勁搞笑'

一隻腳向上囉 勁女人'放心放心'我唔會卑視你既'

最多笑下姐'唔好嬲'

仲有'我今日發現啊發把聲變得沉'好男人 '發發弓起曬

------------------------------------------------------------------------------------- 

今日數鞏完'同finger屎.尤尤一齊搭輕鐵返屋企'

點知有一埸好戲上演囉'

有個啊叔上車個時比車門夾左一夾'緊住就好火咁同個司機吵'

拍曬玻璃窗爆曬粗囉.仲話要搵警察喎'勁kai囉

我同finger屎好興奮咁落車睇'

結果個啊叔比人話'咪燃阻止曬開車啦'之後就入左車廂'

冇野睇咪搭車囉

講真今日都幾無聊下

--------------------------------------------------------------------------------------

聽日又要打排球啦'haP'

11月打比賽啦

要加油'要多D練排球'

快d留個cM比我啦'

 

發表時間:2009-10-12 07:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 charming0420 的日誌)


iamdicky 於 2009-10-16 06:25 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chinglovepu 於 2009-10-16 07:01 AM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小琳;) 於 2009-10-15 05:55 PM 發表:
算您啦-v-,
下次您再睇錯就插盲您對眼*皿*
comment for you~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 介點敢睇錯:)
Posted at 2009-10-16 06:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yingjaiix3x 於 2009-10-13 10:18 PM 發表:
c0mm3nt`;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz:p
Posted at 2009-10-14 05:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yokif7560 於 2009-10-13 09:15 PM 發表:
CM哇@v@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz:)
Posted at 2009-10-14 05:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小琳;) 於 2009-10-13 08:41 PM 發表:
....
您好野丫!.張我當成大碌/口\
我系坐您前面戈個小琳呀大姐!
您無良心呀您.T/\/\/\T
我留錦大堆野,但系您就認錯人.
嗚嗚嗚.心淡呀我而家.~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我眼快睇錯姐' 唔好嬲
 我改返啦
Posted at 2009-10-14 05:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yauyu 於 2009-10-13 05:14 PM 發表:
我都睇到牙;好好笑'
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小文 於 2009-10-12 10:25 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NOELone 於 2009-10-12 10:09 PM 發表:
如花
又係我呀..
我都係坐個部輕鐵呀,
果個阿伯拍窗超大聲..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個阿伯隻手一定超痛囉' 
拍得勁大聲囉'
仲要爆曬粗喎'
Posted at 2009-10-12 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀潘 於 2009-10-12 09:28 PM 發表:
cm = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]