| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
輕鐵啊叔  |
分類: ♥`'日常生活 |
今日lunch' 同奶粉超快咁抄完英文就仲落去操場同啊恩佢地打排球'
我好多謝奶奶 ' 幫我寫ERS個個封面' 奶奶我愛你啊
打排球個時好無引囉' 一D都唔好玩' 又曬喎
冇咩BALL打' 就同趙家英傾下'佢打 ball個時個樣勁搞笑'
一隻腳向上囉 勁女人'放心放心'我唔會卑視你既'
最多笑下姐'唔好嬲'
仲有'我今日發現啊發把聲變得沉'好男人 '發發弓起曬
-------------------------------------------------------------------------------------
今日數鞏完'同finger屎.尤尤一齊搭輕鐵返屋企'
點知有一埸好戲上演囉'
有個啊叔上車個時比車門夾左一夾'緊住就好火咁同個司機吵'
拍曬玻璃窗爆曬粗囉.仲話要搵警察喎'勁kai囉
我同finger屎好興奮咁落車睇'
結果個啊叔比人話'咪燃阻止曬開車啦'之後就入左車廂'
冇野睇咪搭車囉
講真今日都幾無聊下
--------------------------------------------------------------------------------------
聽日又要打排球啦'haP'
11月打比賽啦
要加油'要多D練排球'
快d留個cM比我啦'
|
| 發表時間:2009-10-12 07:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小琳;) 於 2009-10-15 05:55 PM 發表:
算您啦-v-, 下次您再睇錯就插盲您對眼*皿* comment for you~
|
網主回覆
介點敢睇錯:) Posted at 2009-10-16 06:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:p Posted at 2009-10-14 05:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2009-10-14 05:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小琳;) 於 2009-10-13 08:41 PM 發表:
.... 您好野丫!.張我當成大碌/口\ 我系坐您前面戈個小琳呀大姐! 您無良心呀您.T/\/\/\T 我留錦大堆野,但系您就認錯人. 嗚嗚嗚.心淡呀我而家.~~~
|
網主回覆
我眼快睇錯姐' 唔好嬲
我改返啦 Posted at 2009-10-14 05:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yauyu 於 2009-10-13 05:14 PM 發表:
我都睇到牙;好好笑' comment'
|
|
|
小文 於 2009-10-12 10:25 PM 發表:
CMCM
|
|
|
如花 又係我呀.. 我都係坐個部輕鐵呀, 果個阿伯拍窗超大聲..
|
網主回覆
個阿伯隻手一定超痛囉'
拍得勁大聲囉'
仲要爆曬粗喎' Posted at 2009-10-12 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀潘 於 2009-10-12 09:28 PM 發表:
cm = =
|
|