| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
♥`'M記  |
分類: ♥`'日常生活 |
 
今日放學個時
同finger屎and tracy 玩得好開心
一路行一路侵犯人地
笑死我地
其他人見到我地都狂望
算啦 我地不嬲都咁耀眼嫁啦
我地唔怪佢地 

呢幾日啊媽經常買m記返呢比我食(體重狂飆中)
仲要1買就買曬3個餐返呢
兩個人食 勁多囉
聽日開始就要考試啦 英文一定肥囉
依家開始要溫書書啦
不過電腦照玩
只要平均分合格就得嫁啦 
祝大家考試順利:(最好會啦)
最後希望囧囧一族愈黎愈強大同愈黎愈囧 

|
| 發表時間:2010-01-11 06:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yauyu 於 2010-03-12 05:40 PM 發表:
comment;D
|
|
|
我都知電腦係一定要玩,不過一定要記得溫書呀!up to中四
|
|
|
l0RI 於 2010-01-11 08:02 PM 發表:
大家一齊求合格(o:
|
|
|
周.... 於 2010-01-11 06:23 PM 發表:
加油 努力!! up到中四..
|
網主回覆
貴客 多年不見你既足跡 甚是想念 Posted at 2010-01-11 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|