Get Your Own! | View Slideshow




Get Your Own! | View Slideshow
Get Your Own! | View Slideshow
Get Your Own! | View Slideshow
§...の日記本子

                                               

                                                不要輕言放棄,否則對不起自己!

     :],,,,XD'

           

                 

                                                                                               

 

  

     

 

charmmy
暱稱: 小希:)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Pics of these two da...
HKU OPEN DAY!
I am back ^0^
Mid-autumn festival
=]
文章分類
全部 (391)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
今日通告**
i must achieve the goals~ strive for the brilliant marks :) Levi's you said that ''if you believe yourself,you will change the world!''
adopt your own virtual pet!
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 28 日  星期一 晴天

今日11月28曰   

      

又MATHS 又英文TEST **慘慘.....要努力!

刊登時間︰2005-11-28 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天

溫死左書喇~我   

      

今日12點起身~-0=*唉....唔想起喎~因為好難得可以訓晏D嘛~!但係....唔起既話,就小左D 時間溫書架喇...咁我下午咪要好努力~冇得溫囉-^-''唔想咁!嗯嗯...好開心~就黎EXAM喇....快D ''孝''埋佢~我就可以到CHRISTMAS 喇!收禮物!哈..哈....一定好多大口仔架...希望唔好好似上年咁啦,我要過70張聖誕CARD!我要破紀錄!KA KA**我NOW 先FEEL 梁佩瑚D 書好好睇噃**好有FEEL-V=*!正~我NOW 較愛看<<可否相愛多一次>>...好好睇唷!我NOW 睇緊''難道一生只可愛一次''都幾好..但係人物年齡太..唔係好岩我地中學生睇囉~^^''其實,,係咪真係有回報?如果我溫咁多書~同努力~係咪真係叻架~=0=?我仲疑慮緊!我NOW 先知...原來我有一個問題:就係當出黎TEST說話果陣,,我一定會緊張喎~^一^''

≧口≦!我真係好鐘意貓貓你啊!你好可愛!

刊登時間︰2005-11-26 09:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天

ha ha..i love u!   

      

ha ha ~I LOVE U!

YO YO!寶寶!慧儀媽!欣! 蓉B!''小''家族成員!呵..呵....XD仲有....邊果邊果啦!

 

刊登時間︰2005-11-25 07:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天

好多野做牙-0-''   

      

好開心牙.....我又多左果哥哥喇~

呢家係''小''家族...嘰嘰....果果個名都有個小字既!哈..哈...我覺得元朗D質素勁唔掂囉~比起人地-0=**唉.....都唔玩得!係一D 都唔玩得!唔好話玩啦..連講吓笑都嬲噃~都痴巾既~仲有..唔好計呢D 喇......係呢...唔知頭唔知路嬲左你先O AR 嘛!算算算....我明既....教育問題!!哈..哈...XD以後我都要識FD 識D 18廿2咯~唉**成熟D....唔會咁定期發瘋嘛~算....唔玩!玩唔起呢D 細佬仔泥沙!投降RU ~

近日又係既...咁鬼死多TEST AR...DICTATION 牙......仲有D 咩咩咩EXAM~>0<''OH....!MY GOD!DIED 埋喇....唉.....唔緊要...我會為你而努力!係為我自己~唔係你!!!!你咁高貴~點敢阻你牙~

刊登時間︰2005-11-22 08:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天

返學仔***   

      

嘰嘰嘰..今日唔屎上PE 堂...好野...唔屎跑圈~呵..呵...!正..牙 SIR 唔係到....!唉.....好想去睇戲牙我.....但係呢一個星期都唔得閒喎~死屎啦~!難得可以同HONEY 去睇~鳴鳴鳴T^T''慘慘....**好想睇NA NA.....聽日講D PUNK LOOK 好正~哇哇哇....好期望!>^<''

我,樂樂,小葉同慧儀媽一齊講緊CHRISTMAS 著咩衫囉~我地稔住一齊著一同一款衫牙...起初稔住著恤衫打TEI 加PUNK 裙....但係...著裙會比老師唔俾返去既機會係99.99999%!SO 唔得!咁唯有改著BOY'S FAISH 啦~!加條賴屎褲喇~哈..哈...有TBG 就好喇...我地4個型''男''~哈..哈...XD好 LOOOKING FORWARD TO CHIRSTMAS DAY!**YEAH!

刊登時間︰2005-11-21 07:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]