尋晚睇返我的最愛,臨訓時唔知唸起左d咩,眼淚不自覺地流,喊左陣先訓到,次次睇親呢套戲都會喊,記得入戲院睇個次好彩冇比ex 见到,唔係又破壞我形象,我次次都忍到唔係人面前喊的,通常冇人先會咁,不過喊完又好舒服wo,好似好變態咁,呢排好鬼悶究竟有冇人去迪迪尼ga,又得過講字