放工去左大埔交收完支384,之後坐火車去左旺角,係新世紀有宮崎駿新動畫(借東西的小矮人亞莉亞蒂)既聖誕燈飾主題影左d相,影左陣之後主題位就Close,之後就落左朗豪Hello Kitty聖誕燈飾主題,點知超多人連取景都好難好多人左住,影左陣冇乜心機就走人,之後行番太子食野,食完之後就番屋企LU