而家成日都飲酒好似慣左上左引咁,但又飲唔醉唉~究竟點先可以訓得著,最近見返以前一個ex on番msn,原來佢岩出返黎但我同佢一句野都冇傾,我以前好錫佢的明知佢係呃我錢,都甘心比佢呃,但佢越大越壞,有次出黎見到佢心口個紋身,我都知講咩好,之後一直都冇再塭佢了,好掛住以前個樣好乖既ruby(雖然個人本身唔乖)大個女啦妳乖d la