今日中秋節要返工,但好快過因為放早,5點半就收工,去麻麻屋企食放飯,但今年見唔到麻麻了,預左上去又比人鵝點知真係,食完飯睇左陣d小朋友玩燈籠形光棒,原本唸住去珀麗影相,點知家姐話佢今日做正日生日,叫我去佢屋企食蛋糕,咁就去左食最終都係唔去影相啦因為夜左聽日又要返工,今年係第3年一個人單身過中秋了,返到屋企豆豆見到我勁開心,好似知今日中秋節咁,我都差d 唔記得左佢添