今日追月同平時無分別都係返工,其實咩節日對我黎講無咩分別,因為我冇乜朋友佢地都要陪女友,我都係一個人過,我發覺好多時無野講令我覺得自己好煩人,我真係覺得好悶,唉可能都係一個人適合我,我的快樂會回來嗎,我受夠傷了,我真係好差咩,我對自己真係好無信心,只有攝影可以比到我一點自信