今曰放假下午出左尖咀影相,帶左GF1同2支手動鏡,海運超多人呀,影左陣之後6点幾去左尖東影燈飾,岩好著燈,影到7点幾,去左M記食野,之後再去星星大道,差不多8点有幻彩詠香江,去咁多次尖咀影相都末睇過,今次决定睇埋先走,哈都OK la,之後去碼頭影左陣燈籠公仔,最後去番海運影夜景,影左陣點知部機冇晒電,掃興我未影夠架麻,激死人我唔制呀,聽日放工再去過先得,今次帶大機大炮去