今日休息,中午行左陣吉島,之後下午出左尖咀影相,今次早左出,再影海港城燈飾,今次影到d公仔出黎演奏,今次淨係帶左長鏡所以影既角度窄,好後悔冇帶廣角,影到八點就走la,返屯門去吉島食野,食完再行左陣,睇岩左對三間波鞋,頂唔順簽咭買左,真係好令鞋後面有彩點珠珠,$799拆左$435,聖誕前要買到件孖禁褸同吊脚褲,下月慘未出糧已破產