今日徐夕我發覺自己一到呢d節日心情又差,好唔開心成日要避開呢d日子,唔想出街超憎咁多人>,<,2009又過去,唔開心既一年,新一年希望可開心咁過,我都唔記得開心係咩,自己鐘意既人又有男友,做咩都係一個人連朋友都冇乜,又老一歲啦時間過得好快,越黎越樣衰冇乜自信心,成日垂低頭唔望人,我覺得又變番以前咁