星期六放假約左人影相,影到2點幾,原本唸住出尖咀睇衫,但個fd 又話要夜晚先得,見咁好天於是一個人去左大棠影紅葉但去到己4點,預左唔夠時間都照去,我行左小路搞到耐左,去到行到見到紅葉但都入黑影唔到,走個時都6點,行山d人都走晒,得番我一個摸黑落山,好彩走個條路係石屎路咋行山路就惨要慢慢行,落到山都7點幾,為有下星期睇下有冇時間再去,希望到時d葉重末跌晒落地la,之後返屯門會合個fd睇衫,睇完但冇買野之打食埋飯就散band番屋企