今日請左假去多次大棠,一早9点半出發,係大快活食完早餐,10点半去到大棠,今次好好天終於影到紅葉重行左好多地方,不過估唔到比想像中遠咁多d路牌既時間都唔準既,不過發現好多靚位影相,足足行左8個鍾,我都冇乜停過休息,行完隻脚好似唔係自己咁,攰到嘔之後行到荃灣落山,去左俞景新城食野,行左成日冇食野勁餓囉,之後就搭車番屋企啦