今日個天好少少但都係陰陰天,11點幾起身之後去左吉島食完野就坐車去深井行上清快塘影相,影左2個鐘蓮花,4點幾就行去石龍拱,今次行山路好多斜路,之後重回舊地係蓮花山學校影左陣就行去石龍拱,都預左勁大風又大霧,冇咩心機影,之做落山都成6點幾,係山腰影左陣夜景,就落返俞景新城食野,之後就返屋企,2日假期又完左好失落