今日放假下午一個人上左畢架山影相,影左陣問下影友放工上唔上黎,點知佢同佢fd巳行緊上黎,我都係第一次見佢,打完招乎,影左陣之後各自各影,之後係山中腰又撞到,叫佢時重赫一嚇佢,之後又各自各影,我影到11點走,返到樓下食完野就返屋企