今日7點半一早起身,不過又成8點先起道身,又趕唔到9點半入西灣架村巴,下一班11點半開,為有全下一班,之後係樓下坐258d巴士出彩虹邨轉82號巴士去西貢市中心,上到彩雲已好大霧同屯門陽光普照差好遠,去到西貢都係10點幾之後係超市買左d野飲再去麵包店買左三文治當午餐,就係茶座食左個早餐,重有大半個鐘為有係車站坐住上網等,之後黎左一大班行山友我排到最後差d上唔到車,廿幾人坐滿架村巴去到西灣亭岩12點,我冇停低最快行到西灣用左半個鐘到,以前同EX行覺要好耐架,係西灣影左陣,班人已趕過我上山,我影完就行去咸田灣,幾年冇黎過感覺有d唔同,因為覺得好易行,係咸田灣影左陣相就行去麥徑第2段去北譚凹,超多蚊咬係咁追住我,我打死左20隻蚊都有,一路行個班人有d係咸田士多食野,有d一早已唔知去邊,不過我今日好大霧冇行蚺蛇尖,沿麥徑行去北潭凹,今日假期好多人行一路行有d男女一路大聲講野,破壞晒大自然寧靜既環境,唔怪之d外國人一聽d香港人講野為之側目,我怕左呢d人一聽到佢地把聲就行快d,估唔到今次行得咁快3點半就行到北譚凹咁就行完,以前同ex行到咸田就返轉頭走,原本唔行蚺蛇尖可以咁快行完,不過遲下好夏天要再挑戰蚺蛇尖先得,跟住坐巴士出番西貢市又坐番82號巴士出番彩虹,之後轉地鐵過深水埗,行左陣腦場同鴨記,食埋野9點倒就返屋企,2日假又完左lu


分類: 未分類 |