chatwithu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
  人氣:2523 
 
心情低落
 
 
我 的 資 料

暱稱: 寂莫熊仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
微細角度之聖誕燈飾
尖東影燈飾
再試聖誔燈飾
尖咀聖誕燈飾2010
大棠紅葉未紅時
日 誌 分 類
全部 (90)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 90
留言總數: 22
今日人氣: 30
累積人氣: 2523
RSS Feed
2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天
   
再遊西貢西灣咸田灣北潭凹

今日7點半一早起身,不過又成8點先起道身,又趕唔到9點半入西灣架村巴,下一班11點半開,為有全下一班,之後係樓下坐258d巴士出彩虹邨轉82號巴士去西貢市中心,上到彩雲已好大霧同屯門陽光普照差好遠,去到西貢都係10點幾之後係超市買左d野飲再去麵包店買左三文治當午餐,就係茶座食左個早餐,重有大半個鐘為有係車站坐住上網等,之後黎左一大班行山友我排到最後差d上唔到車,廿幾人坐滿架村巴去到西灣亭岩12點,我冇停低最快行到西灣用左半個鐘到,以前同EX行覺要好耐架,係西灣影左陣,班人已趕過我上山,我影完就行去咸田灣,幾年冇黎過感覺有d唔同,因為覺得好易行,係咸田灣影左陣相就行去麥徑第2段去北譚凹,超多蚊咬係咁追住我,我打死左20隻蚊都有,一路行個班人有d係咸田士多食野,有d一早已唔知去邊,不過我今日好大霧冇行蚺蛇尖,沿麥徑行去北潭凹,今日假期好多人行一路行有d男女一路大聲講野,破壞晒大自然寧靜既環境,唔怪之d外國人一聽d香港人講野為之側目,我怕左呢d人一聽到佢地把聲就行快d,估唔到今次行得咁快3點半就行到北譚凹咁就行完,以前同ex行到咸田就返轉頭走,原本唔行蚺蛇尖可以咁快行完,不過遲下好夏天要再挑戰蚺蛇尖先得,跟住坐巴士出番西貢市又坐番82號巴士出番彩虹,之後轉地鐵過深水埗,行左陣腦場同鴨記,食埋野9點倒就返屋企,2日假又完左lu

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 chatwithu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]