今曰囉左d菲林相,係星期3晚放工一條友夜晚踩單車去左龍鼓灘影夜景d相,個度好難先揾到路去馬路既側面影發電廠,條路要係斜路上先有路落番去,重要抬高單車避過勁多倒下左既樹杆,因為有單車抬起一米幾上石博有困難,其實最快就係橫過馬路,後來走先知有d位高左,可以方便走人,影影下重有架警車見到我單車尾燈所以停落黎,比2個警察查身份証,佢地因為呢道附近係特別地帶我唸佢講係走私偷渡黑點,同其中一個警察又傾影相經,佢問我做咩唔影數碼相,我答佢2樣都有玩不過菲林正好多,其實我都有帶GF1不過冇帶SD咭,查完佢地叫我慢慢影,不過其實個時已11點半而且我都差不多影完,之後就踩番屋企了,不過冇帶黑咭d相好多位太過曝了,有機會再影先得


分類: 未分類 |